قیمت دستگاه الکترولیز هاینس

قیمت دستگاه الکترولیز هاینس را در این سایت ببینید. دستگاه الکترولیز هاینس یکی از به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های الکترولیز به شمار می رود. این دستگاه را با قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش عالی از شرکت آروینیا خریداری نمایید.

الکترولیز چیست؟

مو های زائد از آن دسته مواردی است که بر زیبایی تاثیر منفی می گذارد. بهترین راه حل برای برگرداندن زیبایی, از بین بردن این مو های زائد می باشد. اما به چه روشی؟ امروزه روش هایی برای از بین بردن مو های زائد به وجود آمده اند. اما همه ی این روش ها قادر نیستند که این مو های زائد را برای همیشه و به صورت دائمی از بین ببرند. ما می خواهیم روشی را به شما در این مقاله معرفی کنیم که قادر است شما را برای همیشه از شر مو های زائدتان خلاص کند. این روش, حتی قادر است مو های زائد سفید و روشن را نیز از بین ببرد. نام این روش الکترولیز است. روش الکترولیز از ایمن ترین و مطمئن ترین روش هایی است که برای از بین بردن مو های زائد از آن استفاده می شود. این روش هیچ خطری برای شخص متقاضی ندارد. و عوارضی نیز برای او ایجاد نمی کند.

برای انجام روش الکترولیز دستگاه هایی اختراع شده اند. یکی از این دستگاه ها, دستگاه الکترولیز هاینس است که امروزه این دستگاه را با نام پویان تجهیز می شناسند. در ادامه در مورد ویژگی ها و مزیت های دستگاه الکترولیز پویان تجهیز بیشتر توضیح می دهیم. با ما همراه باشید.

دستگاه الکترولیز پویان تجهیز

دستگاه الکترولیز پویان تجهیز, از پیشرفته ترین و به روز ترین دستگاه ها است. این دستگاه ایرانی است و از تولیدات داخلی می باشد. دستگاه الکترولیز هاینس یا پویان تجهیز, برای از بین بردن و حذف مو های زائد از روشی استفاده می کند که در آن ریشه ی مو به وسیله ی جریان الکتریکی تخریب می شود و به طور کامل رشد مو متوقف می شود. در این روش, سوزن خیلی نازکی به مجرای فولیکول مو وارد می شود و به سمت فولیکول مو پیش می رود تا به ریشه ی مو برسد. سپس جریان الکتریکی از طریق سوزن عبور می کند و باعث تخریب ریشه ی مو می شود. و در نتیجه مو ها را از بین می برند و به این طریق مو به راحتی توسط یک موچین برداشته می شود.

خرید دستگاه الکترولیز

ویژگی های دستگاه الکترولیز پویان تجهیز

  • ساخت کشور ایران است.
  • دارای سوزن های فولادی قابل تعویض و یک بار مصرف می باشد.
  • دارای خدمات پس از فروش مناسب می باشد.
  • برای استفاده در کلینیک های زیبایی مناسب است.
  • همراه با آموزش رایگان است.

مزیت های روش الکترولیز

  • مو های زائد را به صورت دائمی از بین می برد.
  • قادر است مو های زائد ضخیم را نیز از بین ببرد.
  • بر عکس روش لیزر, روش الکترولیز قادر است مو های زائد روشن و سفید رنگ را نیز از بین ببرد.
  • هیچ گونه زخم یا آسیبی را روی پوست ناحیه ی درمان و همچنین پوست اطراف ناحیه ی درمان ایجاد نمی کند.

قیمت دستگاه الکترولیز هاینس

دستگاه الکترولیز هاینس که در حال حاضر با نام پویان تجهیز, شناخته می شود. شرکت پویان تجهیز تولید کننده ی انواع دستگاه های زیبایی می باشد. این شرکت مفتخر است که تولیدات با کیفیتی را به مردم ارائه می دهد. شرکت آروینیا یکی از نمایندگان فعال تولیدات شرکت پویان تجهیز می باشد. شما عزیزان می توانید این دستگاه را با قیمتی بسیار مناسب تر از بازار, از شرکت آروینیا خریداری نمایید و از خدمات پس از فروش مناسب آن بر خوردار شوید. بنابراین برای اطلاع دقیق تر از قیمت دستگاه الکترولیز هاینس می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما