مرجع قیمت انواع تخت زیبایی + خرید ارزان

برای برپایی یک کلینیک زیبایی، نیاز به تجهیزات اولیه دارید. یکی از این تجهیزات اولیه و مهم، تخت زیبایی است که در انواع مختلف تولید می‌شوند. برای اطلاع از قیمت انواع تخت زیبایی و خرید ارزان با ما تماس بگیرید.

تخت زیبایی چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی وسایل و تجهیزات پزشکی هم روز به روز بهتر و کاربردی تر شده‌اند. تخت های زیبایی از جمله تجهیزاتی هستند که کار را برای پزشک و بیمار راحت‌تر می‌کنند. تخت های زیبایی در انواع و اقسام گوناگون تولید می‌شوند. در سالن های زیبایی پوست و مو و لیزر می‌توان از آنها استفاده کرد. مدلهای برقی و مکانیکی برای استفاده در مکان‌های مخصوص به خود طراحی شده اند. از تخت‌های برقی می‌توان به عنوان تخت معاینه در مطب پزشک زنان و زایمان هم استفاده کرد. کاربری ساده و آسان موجب شده تا مردم تمایل زیادی به استفاده از این نوع تخت داشته باشند.

قیمت انواع تخت زیبایی

انواع تخت زیبایی

تخت های زیبایی همانطور که گفته شد در انواع برقی و مکانیکی تولید می‌شوند. در تخت مکانیکی برای تنظیم اندازه باید از دست و اهرم استفاده کرد. اما در تخت برقی شما نیازی به اعمال زور و فشار ندارید و تنها با یک دکمه می‌توانید به راحتی تنظیم ارتفاع و اندازه را انجام دهید. به این ترتیب هم برای کاربر و هم برای بیمار بسیار راحت هستند و طرفداران زیادی دارند. انواع مختلف این تخت ها عبارتند از:

  • تخت دو موتوره

در تخت دو موتوره یک موتور ارتفاع را تنظیم کرده و موتور دیگر شیب تکیه گاه و قسمت پا را تنظیم می‌کند.

  • تخت سه موتوره

در این تخت دو موتور یکی برای تنظیم شیب تکیه گاه و دیگری شیب قسمت پا در نظر گرفته می‌شود. موتور دیگر برای تنظیم ارتفاع در نظر گرفته شده است.

  • و تخت چهار موتوره

تخت چهار موتوره همه قابلیت های تخت سه موتوره را دارد. علاوه بر آن موتور دیگری برای تنظیم شیب تخت استفاده می‌شود.

قیمت انواع تخت زیبایی

مزایا و ویژگی های تخت زیبایی

داشتن یک تخت زیبایی در کلینیک شما مزایای بسیاری را به همراه دارد. اگر شما در کلینیک خود لاین لاغری، لیزر و خدمات پوست دارید، این تخت مناسب شما می‌باشد. انجام کارهای فیشیال بر روی پوست بیماران، نیازمند زمان زیادی است. برای جلوگیری از خستگی بیمار و همچنین کاربر دستگاه، می‌توانید با خرید تخت زیبایی مشتریان خود را بیشتر کنید. همچنین این تخت ها با ظاهر زیبایی که دارند، مکان کلینیک شما را بسیار دلپذیر و جذاب نشان خواهند داد. برخی از ویژگی‌های این تخت ها عبارتند از:

  • امکان تنظیم زاویه
  • امکان تنظیم ارتفاع به راحتی و با یک دکمه
  • امکان استفاده به صورت تخت مسطح
  • تبدیل راحت از حالتی به حالت دیگر و بدون نیاز به فشار
  • اشغال فضای کمتر
  • امکان استفاده به صورت صندلی

قیمت انواع تخت زیبایی

مرجع قیمت انواع تخت زیبایی + خرید ارزان

شما با داشتن یک تخت زیبایی در کلینیک و مطب خود، دیگر نگران وزن مراجعه کنندگان خود نخواهید بود. این تخت ها قابلیت تحمل وزن بالا را دارند. به همین دلیل گزینه مناسبی برای افرادی هستند که دارای اضافه وزن هستند. شرکت آروینیا  تخت های برقی و مکانیکی را از برندهای معتبر و معروف و با کیفیت بالا در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای استعلام قیمت تخت زیبایی و خرید ارزان آن با ما تماس بگیرید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما