خرید با کیفیت ترین انواع هیدرودرم با قیمت ارزان

اگر پوست ما سالم و صاف نباشد، هرچقدر که آرایش کنیم فایده ندارد. به عبارتی رسیدگی و توجه به پوست از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای خرید با کیفیت ترین انواع هیدرودرم با قیمت ارزان با ما تماس بگیرید.

معرفی دستگاه هیدرودرم ابریژن

آیا می‌خواهید بهداشت صورت خودتان را در هر شرایطی حفظ کنید؟  و در عین حال پوست شاداب و شفاف داشته باشید؟ گزینه مناسب استفاده از روش هیدرودرم است. هیدرودرم روشی است که همه مردم برای حفظ شادابی پوست خود انتخاب می‌کنند. چون این روش با آبرسانی به عمق پوست، می‌تواند منجر به روشن شدن و شفافیت پوست شود.

هیدرودرم ابریژن برای پوست درمانی ملایم و مفید شناخته شده است. با استفاده از آن شما می‌توانید پاکسازی عمیق و لایه برداری کامل را تجربه کنید. این کار منجر به بهبود بافت پوست و روشن شدن و درخشان شدن پوست افراد خواهد شد. در ادامه به جزئیات بیشتری در مورد این دستگاه خواهیم پرداخت.

خرید با کیفیت ترین انواع هیدرودرم با قیمت ارزان

انواع دستگاه هیدرودرم ابریژن

دستگاه هیدرودرم به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد خود، طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل انواع این دستگاه تا کنون تولید شده است. هیدرودرم هاینس، هیدرودرم گالوانیک گرند دیوایس از جمله معروف ترین ها هستند. هیدرودرم هم می‌تواند کار لایه برداری را انجام داده و هم کار آبرسانی را برای پوست انجام دهد. این دستگاه از چندین سری و هندپیس تشکیل شده که کار کردن با آنها خیلی راحت است. شما در یک جلسه آموزشی و یا حتی به صورت اینترنتی، می‌توانید کارکرد این دستگاه را بیاموزید.

خرید با کیفیت ترین انواع هیدرودرم با قیمت ارزان

ویژگی ها و کاربردهای دستگاه هیدرودرم

شما می‌توانید دستگاه هیدرودرم را یک دستگاه سه کاره در نظر بگیرید که کاربردهای فراوانی دارد. این دستگاه هم می‌تواند یک میکرودرم باشد و کار لایه برداری را به صورت مکش و کریستال های ریز انجام دهد. هم می‌تواند سیستم وکیوم باشد و به صورت مکش ماساژ کششی روی پوست ایجاد کند. در نهایت یک دستگاه هیدرودرم برای آبرسانی پیشرفته با استفاده از سرم های مخصوص تولید شده است. استفاده از سرم در دستگاه هیدرودرم می‌تواند منجر به نابودی انواع جوش ها و رفع چین و چروک ها شود. همچنین هیدرودرم کاربردهای فراوانی دارد که در ادامه لیست می‌کنیم:

  • از بین بردن انواع خطوط و چین و چروک های پوست
  • مورد استفاده برای پوست های خشک و دهیتراته
  • برطرف کردن مشکلات آفتاب سوختگی
  • بهبود منافذ پوست
  • نابودی جوش های قهوه ای
  • بهبود گردش خون
  • نابودی جای زخم

خرید با کیفیت ترین انواع هیدرودرم با قیمت ارزان

مراحل درمان با هیدرودرم ابریژن

این دستگاه همانطور که گفته شد، کار سه دستگاه را می‌تواند انجام دهد. این کارها در چندین مرحله انجام می‌شوند که برایتان لیست خواهیم کرد:

  • تخلیه پوست و جدا کردن مواد سمی از آن
  • پاکسازی کردن پوست از مواد مضر
  • اضافه کردن سالیسیلیک اسید و گلیکولیک اسید برای درخشان کردن پوست
  • جداسازی و مکش مواد باقی مانده روی پوست در مرحله قبل
  • آبرسانی کردن پوست با استفاده از سرم های مخصوص
  • نور درمانی با استفاده از تونل ال ای دی برای جوانسازی پوست

هیدرودرم ابریژن در ایران و جهان

دستگاه هیدرودرم ابریژن یکی از دستگاه های معروف در ایران است که حتی به خارج از کشور هم صادر می‌شود. هیدرودرم ابریژن به عنوان یک روش اساسی برای آبرسانی و بهبود پوست های خشک است. شما می‌توانید این دستگاه را برای هر نوع پوستی استفاده کنید. البته قبل از درمان با این روش شما باید مواردی را رعایت کنید. افراد زیر کاندید مناسبی برای درمان با هیدرودرم نیستند.

  • خانم های باردار و شیرده
  • افرادی که به تازگی از وکس استفاده کرده اند.
  • افرادی که دچار بیماری های واگیر دار مانند HIV یا هپاتیت و انواع مشکلات پوستی هستند.
  • افرادی که برای درمان جوش های خود از رتینول و یا راکوتان استفاده می‌کنند.

خرید با کیفیت ترین انواع هیدرودرم با قیمت ارزان

خرید با کیفیت ترین انواع هیدرودرم با قیمت ارزان

اگر شما برای کلینیک خود به دنبال دستگاهی هستید که بتوانید مشکلات پوست خود را با آن برطرف کنید، چاره کار استفاده از هیدرودرم است. اما به دلیل تنوع دستگاه های زیبایی، شاید نتوانید به تنهایی تصمیم درستی بگیرید. توصیه ما به شما این است که قبل از هر چیزی با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

خرید دستگاه هیدرودرم پوست

کلینیک های زیبایی امروزه خواهان زیادی دارند و مردم همواره به دنبال راه‌هایی برای جوانسازی و زیبایی پوست خود هستند. روش های غیر جراحی و دستگاه های زیبایی، روز به روز بیشتر می‌شوند و توجه مردم را به خود معطوف کرده‌اند. اگر قصد خرید دستگاه های هیدرودرمی با کیفیت برای کلینیک خود دارید، از طریق شماره های کارشناسان ما، می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما