قیمت دستگاه پاکسازی پوست میکرودرم ابریژن

دستگاه پاکسازی پوست میکرودرم ابریژن، از جمله دستگاه‌های زیبایی و جوان‌سازی پوست می‌باشد که در سطح جهانی بسیار شناخته شده است. این دستگاه در تمام کشورها مشتریان زیادی دارد و کارایی قابل قبولی از خود نشان داده است. در ادامه به بررسی مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه و معرفی چند نمونه از پرفروش ترین مدل‌های آن می‌پردازیم.

بشر از ابتدا در پی یافتن روش‌هایی بوده است تا بتواند راز جوانی را پیدا کند. این میل به زیبایی و جوانی، با پیشرفت تکنولوژی در دهه‌های اخیر بیش از پیش شدت گرفته است. طوری‌که تا کنون دستگاه‌های پیشرفته ای تولید و طراحی شده‌اند که قادرند پوست و صورت شما را تا حد زیادی ترمیم و جوان کنند. مشاهده نتایج استفاده از این دستگاه‌ها باعث شد تا افراد زیادی در سطح جهان، مشتاق استفاده از دستگاه‌های جوان‌سازی پوست صورت شوند. همچنین از آنجائی که تقاضای دستگاه‌های زیبایی و جوان‌سازی پوست افزایش پیدا کرده است، فعالیت در این صنعت می‌تواند سود بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاران در این زمینه داشته باشد.

 

دستگاه میکرودرم ابریژن

روش‌های متعددی برای جوان‌سازی پوست صورت وجود دارد که از جمله می‌توان به لیزر، بوتاکس، ماسک‌ و ژل‌های مخصوص، اکسیژن تراپی و … اشاره کرد. در ابتدا بهتر است مشکل پوست خود را بشناسید تا در راستای درمان آن قرار بگیرید. در نتیجه بهترین روش جوان‌سازی پوست بسته به نیاز و مشکل پوست مشتری متفاوت است. اما دستگاه میکرودرم ابریژن را می‌توان از جمله دستگاه‌های بی ضرری دانست که می‌تواند مشکلات جزئی پوست شما را از بین ببرد. این مشکلات از جمله لکه‌ها یا فرورفتگی‌های سطح پوست، جای جوش‌ و آکنه و غیره می‌باشد. همچنین استفاده از دستگاه میکرودرم، احساس طراوت و تازگی در پوست شما ایجاد می‌کند. در نتیجه دستگاه میکرودرم ابریژن را می‌توان راه حل عمومی برای رفع مشکلات جزئی پوستی دانست.

میکرودرم ابریژن چیست؟

میکرودرم ابریژن یکی از روش‌های درمان پوست است که به صورت غیرتهاجمی می‌باشد و کار آن لایه‌برداری عمیق از سطح پوست است. بعد از زمان کوتاهی که نیاز به دوره نقاهت نیز ندارد، سلول‌های مرده سطح پوست شما از بین رفته و سلول‌های جدیدی جایگزین آن می‌شود که باعث جوان و شفافتر شدن پوست شما می‌شود.  در این روش از سری ویژه‌ای استفاده می‌شود که اپراتور این سری را در جهات معینی روی پوست شما حرکت می‌دهد و کریستال‌های بسیار ظریفی روی پوست ریخته می‌شود. وظیفه این کریستال‌ها، از بین بردن سلول‌های مرده است. در مرحله بعد با استفاده از مکشی که در دستگاه وجود دارد، سلول‌های مرده از روی پوست جمع آوری می‌شود. جنس این کریستال‌ها اصولا از اکساید آلومینیوم می‌باشد که به رنگ سفید می‌باشد و ضرری برای پوست ندارد.

مزایای میکرودرم ابریژن

  • استفاده از میکرودرم، موجب از بین بردن لکه، خال و ضایعات پوستی می‌شود.
  • از بین بردن چین و چروک‌های سطحی
  • از بین بردن لکه‌های ناشی از آفتاب، افزایش سن یا زایمان
  • یک دست کردن رنگ پوست
  • استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن نیازی به دوره نقاهت و استراحت درمانی ندارد و فرد بلافاصله بعد از درمان می‌تواند به کارهای روزمره خود بپردازد.
  • روش میکرودرم برای انواع پوست‌ها قابل استفاده است.
  • کنترل میزان چربی پوست

انواع میکرودرم ابریژن

در یک دسته بندی بر اساس نوع مصرف کننده، دستگاه میکرودرم ابریژن در سه مدل میکرودرم ابریژن خانگی، سالنی و کلینیکی عرضه می‌شود.

دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید به صورت متداول از دستگاه میکرودرم استفاده کنید و در درازمدت و بدون عوارض به جوان‌سازی برسید، می‌توانید از مدل‌های خانگی دستگاه میکرودرم استفاده کنید. میکرودرم خانگی، موجب صرفه جویی در زمان و هزینه شما می‌شود. همچنین این روش عوارض کمتری دارد. از جمله بهترین دستگاه‌های میکرودرم خانگی می‌توان به دستگاه میکرودرم بخاردار دیاموند، میکرودرم کومودو، میکرودرم قلمی دیاموند اشاره کرد.

دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی

دستگاه میکرودرم سالنی

اگر زمان و هزینه کافی برای خرید دستگاه میکرودرم خانگی ندارید، می‌توانید کار پاکسازی و جوان‌سازی پوست خود را در سالن‌های زیبایی تحت نظر اپراتورهای مرتبط با آن انجام دهید. از جمله بهترین میکرودرم سالنی می‌توان به دستگاه میکرودرم سالنی ترانس دار، میکرودرم درماکر، و میکرودرم آبی اشاره کرد.

دستگاه میکرودرم سالنی

 

دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی

دستگاه‌های میکرودرم ابریژن کلینیکی برای استفاده در بیمارستان‌ها طراحی شده اند و از نظر قدرت و مکش نسبت به مدل خانگی و سالنی در رتبه بالاتری قرار دارد. دقت کنید میکرودرم خانگی نیز همان کارایی دستگاه میکرودرم کلینیکی را دارد. اما با توجه به اینکه میکرودرم کلینیکی در مقیاس وسیع تری استفاده می‌شود باید قدرت بالاتری نیز داشته باشد و با توجه به دفعات استفاده از آن بیشتر است، باید مقاومت و کیفیت بهتری برخوردار باشد. از جمله بهترین دستگاه‌های میکرودرم کلینیکی می‌توان به میکرودرم ابریژن هاینس اشاره کرد که در تصویر مشاهده می‌کنید.

دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی

قیمت دستگاه پاکسازی پوست میکرودرم ابریژن

دستگاه میکرودرم ابریژن کار لایه‌برداری از پوست را بسته به نوع دستگاه با استفاده از روش پودری (با پاشیدن پودر اکساید آلومینیوم) ،سیستم الماسه ( با استفاده از سری‌هایی که از الماس‌های ریز ساخته شده اند) انجام می‌دهد. در این روش سلول‌های مرده تراشیده می‌شوند و سلول‌های جدیدی به وجود می‌آیند. برای اطلاع از قیمت دستگاه پاکسازی پوست میکرودرم ابریژن با کارشناس فروش ما تماس بگیرید. شرکت ما مناسب ترین قیمت را به شما ارائه می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما