قیمت دستگاه الکترولیز در تهران

قیمت دستگاه الکترولیز در تهران با توجه به نوسانات ارزی که هر روزه در داخل کشور وجود دارد دائم در حال تغییر است. بنابراین برای استعلام دقیق قیمت دستگاه الکترولیز می توانید از طریق راه های ارتباطی که در این سایت گذاشته شده است, با کارشناسان ما در شرکت آروینیا در ارتباط باشید.

الکترولیز چیست؟

داشتن پوستی صاف و بدون هیچ مشکلی یکی از نشانه های زیبا بودن است. همه ی انسان ها به ویژه خانم ها به زیبایی خود اهمیت بسیاری می دهند. امروزه عوامل بسیاری وجود دارند که بر زیبایی انسان تاثیر منفی و نا مطلوب می گذارد. مو های زائد یکی از همین مواردی است که بر زیبایی شخص اثر منفی می گذارد. در صورت و بدن هر شخصی چه خانم ها و چه آقایان مو های زائد روییده است. در بین این افراد, بیشتر, خانم ها هستند که از وجود مو های زائد خود ناراحت هستند. و ابراز نارضایتی می کنند. و بیشتر سعی می کنند تا بتوانند, راهی برای از بین بردن این مو های زائد پیدا کنند. شاید راه های زیادی را نیز امتحان کرده باشند. اما به نتیجه ی مطلوب و دل خواه خود نرسیده باشند.

قطعا ما می خواهیم راهی را پیدا کنیم. که بتواند تمام مو های زائد بدن ما با هر رنگی و هر ضخامتی که باشد, به طور دائم و همیشگی از بین ببرد. اما, آیا هم چین روشی وجود دارد؟ روشی که بتواند مو های زائد صورت و بدن ما را با هر ضخامتی که باشد از بین ببرد, چیست؟

در این مقاله سعی ما بر این است که به شما روشی را معرفی کنیم. تا بدانید دیگر جای نگرانی برای روییدن مو های زائد وجود ندارد. و نیازی به گشتن در اینترنت و پرس و جو از کسی نیست. این روشی که ما می خواهیم به شما عزیزان معرفی کنیم, الکترولیز نام دارد. با وجود روش الکترولیز دیگر نگران مو های زائد خود نباشید.

روش الکترولیز, روشی است که برای از بین بردن مو های زائد طراحی شده است. این روش می تواند مو های زائد را در هر رنگی که باشد. و هر ضخامتی که داشته باشد, را از بین ببرد. از این روش همه ی افراد هم خانم ها و هم آقایان با هر سنی که دارند, می توانند استفاده کنند.  روش الکترولیز را می توان برای از بین بردن مو های زائد تمام نقاط بدن استفاده کرد. یعنی این روش برای بیشتر نقاط بدن قابل استفاده است.

دستگاه الکترولیز و نحوه ی کار آن

فروش دستگاه الکترولیز

همان گونه که گفته شد, روش الکترولیز روشی است که برای از بین بردن و حذف مو های زائد به صورت دائمی مورد استفاده قرار می گیرد. روش الکترولیز را با استفاده از دستگاه های الکترولیز انجام می دهند. از این دستگاه ها در کلینیک های زیبایی استفاده می کنند. روش الکترولیز بر خلاف روش لیزر می تواند, مو های سفید رنگ یا روشن را نیز برای همیشه از بین ببرد. در روش الکترولیز زمانی که در ناحیه ی مورد نظر استفاده می شود, هیچ گونه زخمی را ایجاد نمی کند. و به نواحی اطراف ناحیه ی درمان نیز آسیبی وارد نمی کند. بیشتر خانم ها طرفدار این روش هستند. و خواستار حذف مو های زائد خود می باشند.

نحوه ی کار این دستگاه به این صورت است که, دستگاه الکترولیز خود شامل سوزن های فولادی یک بار مصرف هستند. شخصی که روش الکترولیز را انجام می دهد, این سوزن های نازک فلزی را به مجرای فولیکول مو وارد می کند. تا به انتهای فولیکول مو برسد. سپس با استفاده از دستگاه الکترولیز یک جریان الکتریکی را به این سوزن ها وارد می کند. این جریان الکتریکی اعمال شده به سوزن ها, باعث تخریب فولیکول مو می شود. و هم چنین به ریشه ی مو آسیب وارد می کند. و در نهایت از رشد مجدد مو جلوگیری می شود. و باعث می شود که این مو های زائد برای همیشه از بین بروند و دیگر رشد نکنند.

مزیت ها و کاربرد های دستگاه الکترولیز

  • مو های زائد را به صورت دائمی از بین می برد.
  • مو های زائد ضخیم را نیز می تواند برای همیشه از بین ببرد.
  • توانایی از بین بردن مو های سفید و روشن را نیز به صورت دائمی دارد.
  • هیچ آسیب و زخمی را بر روی پوست ایجاد نمی کند.
  • قابل استفاده در قسمت های مختلفی از بدن از جمله دست ها, زیر بغل, پا ها, شکم, پشت و پیکینی می باشد.

خرید دستگاه الکترولیز

فروش دستگاه الکترولیز در تهران

در تهران و سایر شهر ها و استان های کشور نمایندگی هایی وجود دارند که انواع دستگاه های زیبایی از جمله دستگاه الکترولیز را در هر برندی, به فروش می رسانند. این نمایندگان در ارتباط مستقیم با تولید کنندگان این دستگاه ها هستند. بنابراین با خرید از نمایندگی ها می توانید از دستگاهی با قیمتی مناسب تر از بازار و هم چنین خدمات پس از فروش مناسب و ضمانت و گارانتی دستگاه نیز بهره مند شوید.

قیمت دستگاه الکترولیز در تهران

دستگاه الکترولیز در کلینیک های زیبایی قابل استفاده می باشد. دستگاه الکترولیز را برای از بین بردن مو های زائد استفاده می کنند. برای اطلاع از قیمت دستگاه الکترولیز در تهران می توانید با ما تماس بگیرید. ما آماده ی پاسخ گویی به تمام سوالات شما هستیم. و می توانیم شما را در انتخاب دستگاهی با کیفیت و مناسب راهنمایی کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما