خرید دستگاه پلاژن تراپی جدید

خرید دستگاه پلاژن تراپی جدید و پیشرفته به مرکز شما کمک می کند تا خدمات پیشرفته تری را به مشتریان خود ارائه دهید. که این کار خود به جذب مشتری برای مرکزتان بسیار کمک می کند.

معرفی روش پلاژن تراپی

یکی از جدید ترین و به روز ترین روش های زیبایی روش پلاژن تراپی است. با استفاده از این روش می توان چین و چروک های روی پوست را کاهش داد و لکه های حاصل از بارداری و آفتاب سوختگی را از بین برد.

در روش پلاژن تراپی تعداد زیادی حباب گاز دی اکسید کربن توسط دستگاه تولید می شود که این حباب ها توسط اپلیکاتور مخصوص خنک می شوند. و به راحتی به لایه اپیدرم پوست نفوذ می کنند. این فرآیند با حفظ رطوبت پوست، منافذ پوست را بسته و کوچک می کند. همچنین این دستگاه با حرارت فیبر های کلاژنی پوست، باعث افزایش گردش خون و تقویت عضلات صورت شده که در نهایت پوست را سفت می کند و چین و چروک روی پوست را کاهش می دهد.

فروش دستگاه پلاژن

دستگاه پلاژن چیست؟

دستگاه پلاژن درمان های فیشیال را به وسیله ادغام سه مورد از کار آمدترین فناوری های تقویت‌کننده پوست موجود در بازار انجام می دهد. فناوری های گفته شده شامل اکسیژنو، التراسوند و تری پلار یا RF است که همگی در دستگاه پلاژن تعبیه شده اند به راحتی به جوان شدن دوباره ی پوست کمک می کند. هر یک از این فناوری ها عمل خاصی را انجام می دهند. که در ادامه به توضیح هر یک پرداخته ایم.

فناوری های دستگاه پلاژن تراپی و عملکرد آن ها

  • اکسیژنو، در این فناوری، گاز دی اکسید کربن با غلظت بالا باعث اکسیژن رسانی به پوست می شود، پوست را لایه برداری می کند و آن را برای دریافت مواد مغذی آماده می کند.
  • التراسوند، این فناوری برای جوان سازی پوست و رفع چین و چروک و همچنین تغذیه سلول های پوستی، لایه برداری، آب رسانی و حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از پیری آن استفاده می شود. این هندپیس به افزایش جریان خون در پوست کمک می کند و جذب مواد مغذی به درون پوست را سبب می شود.
  • تری پلار، این فناوری یا همان RF توسط انجمن پزشکان تست و تایید شده است. کلاژن سازی را در همه ی انواع پوست تحریک می کند. پوست را تقویت می کند و باعث سفتی آن می شود. تمام قسمت های بافت پوست را بهبود می بخشد.

قیمت دستگاه پلاژن

کاربرد های روش پلاژن تراپی

  • پوست را مقاوم و سفت می کند.
  • چین و چروک پوست را کاهش می دهد.
  • کلاژن سازی در پوست را تحریک می کند.
  • گردش خون در پوست را افزایش می دهد.
  • پوست را روشن و شفاف می کند.
  • باعث جوان سازی پوست می شود.
  • پوست را لایه برداری می کند و انواع لکه های آن را بر طرف می کند.

خرید دستگاه پلاژن تراپی جدید

پلاژن تراپی یکی از جدید ترین و پیشرفته ترین روش های زیبایی است که به جوان سازی پوست کمک می کند. این روش به خاطر نتیجه ی مطلوبی که دارد طرفدران بسیاری نیز پیدا کرده است. برای خرید دستگاه پلاژن تراپی جدید می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما