فروش دستگاه ترکیبی لاغری و جوانسازی

فروش دستگاه ترکیبی لاغری و جوانسازی با قیمت مناسب و کیفیت بالا از جمله فعالیت های شرکت آروینیا است. شما می توانید با استفاده از شماره های موجود در سایت، با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سلولیت چیست و چگونه به وجود می آید؟

سلولیت ها را می‌توان در قسمت های شکم، ران ها و پهلوها مشاهده کرد. در واقع سلولیت باعث تغییر در شکل ظاهری بدن می‌شود. که اگر خیلی پیشرفت کند علاوه بر این که برای زیبایی افراد مشکل آفرین خواهد بود ، می‌تواند در بحث سلامتی هم مشکلات زیادی را به وجود آورد. سلولیت بیشتر در زنان دیده می‌شود. به این خاطر که بافت پیوندی در زنان با مردان متفاوت است. زنان به صورت ماهانه در ساختار هورمون هایشان تغییراتی را حس می‌کنند. هنگامی که چربی‌ها در یک نقطه جمع می‌شوند در بافت هیپودرم باعث ایجاد سلولیت می‌شود . هورمون های زنانه تأثیر زیادی در جمع شدن این چربی ها در این حفره ها خواهند داشت.

فروش دستگاه ترکیبی لاغری و جوانسازی

 

آر اف چیست؟

با توجه به درخواست روزافزون خدمات زیبایی در سطح جامعه، حوزه زیبایی شاهد پیشرفت های چشمگیری بوده است. دستگاه های جدید با قابلیت های بیشتر و خطرات کمتر برای پوست معرفی می‌شوند. یکی از این دستگاه‌ها، دستگاه آر اف است که به معنای امواج رادیوفرکانسی (Radio Frequency) است. از جمله مزیت‌های این دستگاه می‌توان به دوره کوتاه نقاهت آن و عدم وجود عوارض جانبی اشاره کرد.. هم‌چنین جای زخم و اسکار که ممکن است در روش لیزر روی پوست باقی بماند، در این روش هیچ گونه جای زخمی از خود به جای نمی‌گذارد.

دستگاه آر اف در زمینه‌های بخصوصی از جمله از بین بردن جوش و آکنه، از بین بردن پیری پوست و همچنین لاغری استفاده می‌شود. در این مطلب قرار است نحوه کار دستگاه RF در لاغری را بررسی کنیم.

روش کار دستگاه لاغری کویتیشن چیست؟

خبر خوب  این است که این دستگاه نیازی به جراحی ندارد . و یک روش غیر تهاجمی است. که در آن امواج اولتراسونیک که در شدت بالا تولید می شوند باعث می شوند تا قسمت های چربی در بدن تحت تأثیر قرار گرفته. ایجاد امواج اولتراسونیک باعث لرزش با شدت بین 20 تا 40 هرتز در بافت چربی می‌شود. همچنین گرمای ایجاد شده توسط اولتراسونیک چربی‌ها را مختل می نماید. سپس باعث ایجاد حباب در بافت چربی می شود. ادامه فعالیت این دستگاه باعث اعمال فشار توسط این حباب ها شده که بافت چربی را در هم می ریزد. این چربی ها سرانجام از طریق سیستم لنفاوی خاج می شوند. تأثیر این امواج بر روی سیستم عروقی و عصبی کم است . اما نمی توان آنها را نادیده گرفت.

فروش دستگاه ترکیبی لاغری و جوانسازی

 

نقش RF در لاغری چیست؟

با استفاده از امواج فرکانس رادیویی می توان چربی های انباشته شده که مدت زیادی برای ایحاد آنها زمان لازم است را از بین برد. همچنین چین و چروک ها و جوش های صورت که بسیار آزار دهنده هستند را می تواند از بین ببرد.

چگونه RF باعث لاغری می شود؟

این روش برای بدن هیچ گونه ضرری ندارد. یک عمل محسوب نمی شود . نیازمند بیهوشی نیست. در واقع هنگامی که امواج الکتریکی با بدن برخورد می کنند باعث می شوند تا چربی ها به انرژی گرما تبدیل شوند. همین امر باعث ذوب شدن چربی ها می شود.

فروش دستگاه ترکیبی لاغری و جوانسازی

تعداد هندپیس در دستگاه لاغری کویتیشن چند عدد است؟

این دستگاه دارای 7 عدد هندپیس شامل موارد زیر می باشد:

  1. دو مدل کویتیشن
  2. دو مدل آر اف
  3. وکیوم آر اف
  4. فوتون ای ای دی
  5. وکیوم

دستگاه RF کویتیشن مثلثی 5 هندپیسی

دستگاه آر اف کویتشن مثلثی 5 هندپیسی علاوه بر استفاده از روش کویتیشن که در بالا توضیح داده شد، از رادیو فرکانسی و ماساژ نیز برای تاثیر بر بافت‌های چربی به منظور لاغری موضعی، درمان افتادگی پوست و از بین بردن چین و چروک استفاده می‌کند. کویتیشن 5 هندپپیس که دارای 5 کاربرد است و کامل‌ترین نوع کویتیشن موجود در بازار است. این دستگاه برای حذف چین و چروک، لاغری موضعی، رفع مشکل افتادگی پوست، از بین بردن شلی پوست و در انتها پدهای لیپو لیزر می‌باشد که وجه تمایز مدل RF کویتیشن 5هندپیسی با دستگاه کویتیشن 3 هندپیسی نیز وجود پدهای لیزر می‌باشد. شما با خرید دستگاه کویتیشن 5هندپیسی می‌توانید تمام خدمات را در یک دستگاه تجربه کنید.

فروش دستگاه ترکیبی لاغری و جوانسازی

دستگاه آر اف کویتیشن الینا شیپ

دستگاه آر اف کویتیشن الینا شیپ را می‌توان بهترین نوع دستگاه لاغری و جوانسازی پوست است که از سه سیستم برای لاغری و جوان‌سازی پوست استفاده می‌کند. این دستگاه مجهز به یک هندپیس آر اف برای تمام بدن و یک هندپیس ماساژ برای صورت می‌باشد.

دستگاه آر اف کویتیشن الینا شیپ امواج رادیوفرکانسی را به مکش پالسیتیو ترکیب می‌کند و از نظر FDA این روش بهترین راه برای لاغری موضعی است. این دستگاه برای تمام بدن از جمله شکم، پهلو، ران، باسن، غبغب، زیر چشم و صورت قابل استفاده است.

مشخصات دستگاه لاغری کویتیشن الینا شیپ

  • این دستگاه 6 عدد هندپیس دارد.
  • آر اف دارای قدرت 2 مگاهرتز
  • کویتیشن دارای قدرت 40 کیلوهرتز
  • آر اف مونوپلار دارای قدرت 500 کیلوهرتز
  • آر اف بای پلار دارای قدرت 2 مگاهرتز

فروش دستگاه ترکیبی لاغری و جوانسازی

مزایای استفاده از دستگاه ترکیبی لاغری و جوان سازی

  • باعث لاغری بدن در قسمت های مختلف می شود. می تواند در قسمت های مختلف بدن فرم ایجاد کند و باعث ایجاد کانتورینگ شود.
  • چربی های بدن را که برای آب کردن آنها نیازمند زمان زیادی است را می توان از بین ببرد . همچنین سلولیت ها را نابود می کند.
  • چین و چروک های ایجاد شده در صورت و گردن و بدن را از بین می برد.
  • می تواند منجر به کاهش وزن شود. (حین سوزاندن چربی ها)
  • می تواند باعث بهبود خون رسانی به سلول ها شده و باعث ترویج متابولیسم سلولی شود.
  • باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود.
  •  با مجبور کردن بدن برای ساخت و تولید کلاژن، از پیر شدن پوست جلوگیری می کند.
  • ضمن درمان نواحی تیره در پوست ، آکنه و جوش های ایجاد شده را از بین می برد .

فروش دستگاه ترکیبی لاغری و جوانسازی

در این مرکز فروش دستگاه ترکیبی لاغری و جوانسازی کویتیشن صورت می پذیرد. کارشناسان ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

تماس با ما