خرید دستگاه میکرونیدلینگ آلمانی rheia

خرید دستگاه میکرونیدلینگ آلمانی rheia توسط سایت ما امکان پذیر می باشد. می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نموده تا راهنمایی های لازم را به دست آورید.

عملکرد دستگاه میکرونیدلینگ آلمانی rheia

سیستم این دستگاه دارای سوزن درمانی خودکار یک میکرو سوزن میکرو اتوماتیک قابل جوانسازی در سطح درم می باشد. این روش یک روش غیر جراحی است که می تواند برای جوان سازی پوست ، به صورت خیلی گسترده استفاده شود. باعث تقویت کردن خاصیت ارتحاعی در رپوست می شود. باعث کم شدن چین و چروک در سطح پوست می شود. باعث کم کردن جای زخم و جوش ها شده، باعث تحریک کردن پوست برای رشد مو شده و برای استفاده از ترکیبات فعال مورد استفاده قرار می گیرد.
این دستگاه دارای یک سوزن میکرو الکترونیکی و خودکار می باشد . همچنین یک راهنما داد که می تواند عمق سوزن ار تنظم نماید. دستگاه میکرونیدلینگ بسیار بهداشتی بوده. استفاده از آن آسان و راحت است. کاملاً بی خطر می باشد. به این دلیل که سوزن در داخل راهنما پنهان است. نقاط سوزنی که مورد مصرف قرار می گیرند فقط برای یک نفر استفاده می شود و یک بار مصرف هستند. به ان ترتیب که باید این نقاط را جایگزین نقاط قبلی نموده. دسته پلاستیکی برای همه مورد استفاده است و هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

خرید دستگاه میکرونیدلینگ آلمانی rheia

این دسته چگونه کار می کند؟

  • سوزن هایی که اندازه آنها 2.5میلی متر یا 3 میلی متر است، می توانند چچین و چروک، زخم های کشش بدن و جای زخم را از بین ببرند.
  • سوزن های با اندازه 2 میلی متر می توانند جای زخم های کوچک جراحت،چروک دور چشم و جای زخم آکنه را از بین ببرند.
  • سوزن هایی که اندازه آنها بین 1 میلی متر تا 1.5 میلی متر هستند . این سوزن ها برای از بین بردن چین و چروک ها و همچنین رنگدانه های پوستی می توانند به خوبی عمل کنند.
  • سوزن هایی که اندازه آنها بین 0.5 میلی متر تا 0.75 میلی متر هستند. می توانند جلوی ریزش مو را گرفته و پوست سالم و یبا به شما هدیه دهند.
  • و در آخر رسوزن هایی که اندازه آنها بین 0.3 تا 0.25 میلی متر می باشند.این سوزن ها برای کاربردهای آرایشی از جمله بلید کردن ابرو مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید دستگاه میکرونیدلینگ آلمانی rheia

چگونه دستگاه میکرونیدلینگ ضد چروک و ضد پیری می باشد؟

  • این دستگاه دارای یک سیستم درام است که ببه صورت غلتک عمل می کند . می تواند چین و چروک های قسمت پیشانی و همچنین چین و چروک های عمیق را از بین ببرند.
  • همچنین قادر خواهد بود تا چین و چروک های خوب پوست شامل: چروک های اطراف دهان، روی گردن، خط فک ، دکولت ها(قفسه سینه ) را از بین ببرد.
  • درمان سلولیت ها ، کاهش سلولیت و یا حذف کردن آنها. که این کار توسط سیستم غلتکی درام انجام می شود. می تواند در بازو ها، باسن، پاها و … سلولیت ها را از بین ببرد.
  • درمان ریزش مو و ترمیم موها . که این کار توسط مینوکسیدیل 5 % صورت می گیرد. توسط سیستم غلتکی درام که قادر خواهد بود تا از ریزش مو جلوگیری نماید.
    لازم به ذکر است که برای اینکه موها دوباره شروع به رشد نمایند باید از رولر درام با minoxidil 5%  استفاده کنید. ( در داروخانه ها موجود است.)
  • میتوانید زخم ها را برداشته و جای اسکار آکنه را بردارید. ( سیستم درام غلتکی باعث از بین بردن اسکار آکنه شده . می تواند اپیدکتومی را درمان کند.)

خرید دستگاه میکرونیدلینگ آلمانی rheia

خرید دستگاه میکرونیدلینگ آلمانی rheia :

دستگاه میکرونیدلینگ مزایای زیاد دارد که به قسمتی از آنها در این مطلب اشاره شد. برای اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه میکرونیدلینگ آلمانی rheia با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

تماس با ما