قیمت دستگاه هیدرودرمی سالنی

قیمت دستگاه هیدرودرمی سالنی در بازار و نمایندگی های مجاز آن در سراسر کشور متفاوت است. دستگاه هیدرودرمی را می توان در سالن ها و کلینیک های زیبایی استفاده نمود. دستگاه هیدرودرم سالنی قابل استفاده در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی می باشد. برای اطلاع از شرایط و ویژگی های این دستگاه پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه نمایید.

هیدرودرم چیست؟

زیبایی پوست در جامعه ی امروز به موضوع بسیار مهمی تبدیل شده است. و همگان در مورد آن صحبت می کنند. پوست انسان بسیار حساس است. و تحت تاثیر عوامل مختلفی ممکن است دچار تغییراتی شود. این تغییرات می تواند شامل چربی پوست، چین و چروک، آفتاب سوختگی و … باشد. طبیعی است که وقتی پوست ما دچار این تغییرات شود ناراحت و مضطرب می شویم. و به دنبال راه چاره برای بر طرف کردن مشکلات خود باشیم.

راه حلی که ما می خواهیم به شما پیشنهاد کنیم روش هیدرودرم است. روش هیدرودرم، یک روش غیر تهاجمی و غیر شیمیایی است. بدون نیاز به جراحی و مواد بی حسی و به صورت سرپایی انجام می شود. روش هیدرودرم از ایمن ترین و مطمئن ترین روش های مراقبت از پوست به شمار می رود. در روش هیدرودرم از ویژگی های خاص آب برای عمل لایه برادی استفاده می شود. روش هیدرودرم را می توان در منزل هم استفاده کرد. اما به شما پیشنهاد می کنیم برای نتیجه گیری بیشتر و بهتر کار هیدرودرم را به متخصص آن و کسی که در این کار خبره است بسپرید.

روش هیدرودرم به خاطر نداشتن خطر و عوارضی و هم چنین به خاطر بدون درد بودن آن در بین مردم و هم چنین سالن داران و کلینیک داران طرفدار زیادی کسب کرده است. امروزه در سالن های زیبایی نیز همانند کلینیک ها و مطب ها از دستگاه های پیشرفته ی هیدرودرم هم استفاده می کنند. در واقع باید گفت دستگاه های هیدرودرم در مدل سالنی هم طراحی شده اند و در سالن ها از مدل سالنی آن استفاده می کنند.

فروش دستگاه هیدرودرم

دستگاه هیدرودرم سالنی

دستگاه هیدرودرم سالنی نیز مانند سایر دستگاه های هیدرودرم برای جوان سازی و پاک سازی پوست در آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. اساس کار دستگاه هیدرودرم به این صورت است که بیرونی ترین لایه ی پوست که تمام آلودگی ها و سلول های مرده روی آن می نشیند را می تراشد و سطح پوست را از وجود این آلودگی ها پاک می کنند. سپس ژل های مخصوص آب رسانی که توسط نازل های دستگاه یونیزه می شوند را توسط دستگاه با فشار به سطح پوست می پاشند تا به لایه های زیرین پوست منتقل شوند. در نتیجه پوست ترمیم می شود. و شاهد پوستی صاف و سالم و از همه مهم تر شاهد پوستی جوان خواهید بود.

دستگاه هیدرودرم از پر کاربرد ترین روش های مراقبت از پوست می باشد و به خاطر راحت بودن و بی خطر بودن آن، طرفداران زیادی را بین عموم مردم و کاربران آن پیدا کرده است و مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است.

کاربرد های دستگاه هیدرودرم سالنی

  • انواع چین و چروک ها و خطوط ریز روی صورت را از بین می برد.
  • انواع جوش ها و آکنه های فعال روی صورت را درمان می کند.
  • پوست را آب رسانی و پاک سازی می کند.
  • پوست را روشن تر و شفاف تر می کند.
  • پوست های دهیتراته را درمان می کند.
  • لکه های قهوه ای که روی پوست به مرور زمان به وجود می آیند را از بین می برد.
  • جای زخم و جراحت را بر طرف می کند.
  • منافذ باز را کاهش می دهد.
  • پوست های ناصاف را هموار تر می کند.
  • لطافت و نرمی پوست را بیشتر می کند.
  • پوست را سفت و محکم می کند.
  • باعث تحریک کلاژن سازی در پوست می شود.
  • خون رسانی به زیر پوست را افزایش می دهد.

فروش دستگاه هیدرودرم

قیمت دستگاه هیدرودرمی سالنی

پزشکان و کسانی که در سالن های زیبایی روش هایی از جمله روش هیدرودرم را در مراکز خود برای مراقبت از پوست انجام می دهند، می توانند برای راحتی کار و بالا رفتن کیفیت کار خود این دستگاه بی نظیر را سفارش دهند. دستگاه هیدرودرم سالنی از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. با تجهیز مراکز خود به این دستگاه هم کیفیت کار شما بالا می رود هم رضایت مشتریانتان را جلب می کنید. در نتیجه می توانید تعداد مشتریان خود را بیشتر از قبل کنید. برای استعلام گرفتن از قیمت دستگاه هیدرودرمی سالنی می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما