قیمت دستگاه الکترولیز هاینس

قیمت دستگاه الکترولیز هاینس در این سایت مورد بررسی قرار گرفته است. شرکت هاینس یا پویان تجهیز که در حال حاضر با این نام شناخته می شود, تولید کننده ی انواع دستگاه های زیبایی می باشد. و تولیدات خود را با برند پویان تجهیز به بازار عرضه می کند. این شرکت توانسته است با تولیدات با کیفیتی که دارد اعتماد متخصصان زیبایی را جلب کند. به همین دلیل برند پویان تجهیز در بین متخصصان زیبایی طرفداران زیادی پیدا کرده است. دستگاه الکترولیز نیز یکی از تولیدات این شرکت می باشد. به شما پیشنهاد می کنیم برای شناخت بهتر این دستگاه, این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.

الکترولیز چیست؟

در صورت و بدن هر شخصی مو های زائد روییده است. این مو های زائد باعث آزار و اذیت شخص می شود. یکی از گزینه های خلاصی از این آزار و اذیت ها از بین بردن مو های زائد صورت و بدن است. اما به چه روشی؟ ما قصد داریم در این مقاله روش الکترولیز را معرفی کنیم. روش الکترولیز، روشی است که برای از بین بردن مو های زائد طراحی شده است. و هم چنین این روش قادر است مو های زائد را به صورت دائمی از بین ببرد. برای انجام روش الکترولیز وجود دستگاهی الزامی است. پیشنهاد ما به شما دستگاه الکترولیز هاینس می باشد. در ادامه در مورد دستگاه الکترولیز هاینس بیشتر توضیح می دهیم.

قیمت دستگاه الکترولیز

دستگاه الکترولیز هاینس یا پویان تجهیز

همان طور که قبلا گفته شد، روش الکترولیز را با استفاده از دستگاه های مخصوصش انجام می دهند. یکی از برند های معروف و پر طرفدار دستگاه های الکترولیز، دستگاه الکترولیز هاینس است. که در حال حاضر این دستگاه را با برند پویان تجهیز می شناسند.

اساس کار دستگاه الکترولیز پویان تجهیز به این صورت است که به داخل فولیکول مو سوزن های فلزی نازکی را وارد می کند. سپس یک جریان الکتریکی را به این سوزن های فلزی اعمال می کند. با اعمال این جریان الکتریکی سلول های فعالی که باعث رشد مو ها می شوند، تخریب می شود. در انتها می توان توسط موچین آن را برداشت.

برای این که درک این توضیحات برای شما راحت تر شود این گونه برایتان بگوییم که فرض کنید فولیکول مو مانند یک لوله ی سوراخ داری است که در داخل پوست قرار دارد. و مو هم در درون آن رشد می کند. وقتی این سوزن ها به داخل فولیکول مو یا همان لوله می روند، که البته باید گفت نوک سوزن باید به سطح قاعده ی لوله یا فولیکول مو برسد‌. وقتی به انتهای فولیکول مو رسید. جلوی فعالیت آن را می گیرد و رشد مو را متوقف می کند.

مزیت های استفاده از دستگاه الکترولیز پویان تجهیز

  • قادر است مو های زائد را به طور دائمی از بین ببرد.
  • روش الکترولیز بر خلاف روش لیزر قادر است مو های سفید رنگ و روشن را از بین ببرد.
  • عوارضی ندارد. و هیچ گونه زخمی را روی پوست ایجاد نمی کند و به پوست آسیبی نمی زند.
  • میزان قدرت یا فشار خروجی دستگاه قابل نمایش است.
  • قابلیت تنظیم قدرت دستگاه را دارد. و می تواند میزان قدرت دستگاه را کم و یا زیاد کند.
  • از یک عدد تایمر برخوردار است.
  • اگر به درستی از دستگاه الکترولیز استفاده شود برای همیشه می توانید از شر مو های زائد خود خلاص شوید.
  • تقریبا برای تمام نقاط بدن از جمله صورت، شکم، ران‌ ها، قفسه‌ ی سینه، قسمت بیکینی، انگشتان دست، انگشتان پا، و پشت قابل استفاده است.

خرید دستگاه الکترولیز

چه زمانی نباید از روش الکترولیز استفاده کرد؟

  • وقتی که روی پوست شخص متقاضی زخم باشد.
  • اگر شخص متقاضی بیماری قلبی داشته باشد به نامه ی کتبی از پزشک خود احتیاج دارد.
  • اگر بیماری عفونی مانند AIDS  داشته باشد باید با احتیاط از این روش استفاده کند.
  • از دستگاه الکترولیز برای برداشتن مو های روی خال نباید استفاده شود.
  • روش الکترولیز را در پوست های غضروفی مثل گوش یا بینی نباید استفاده کرد.

قیمت دستگاه الکترولیز هاینس

دستگاه الکترولیز از جمله دستگاه های زیبایی است. این دستگاه در زمینه ی حذف مو های زائد کاربرد دارد. و در این زمینه نیز بسیار پر قدرت عمل کرده است در حدی که در بین متخصصان عرصه ی زیبایی طرفداران زیادی دارد. دستگاه الکترولیز را می توان در سالن ها و کلینیک های زیبایی استفاده نمود. لذا, کلینیک داران و سالن داران اگر قصد خرید دستگاه الکترولیز برند پویان تجهیز را دارند می توانند جهت اطلاع از قیمت دستگاه الکترولیز هاینس با مشاروان و کارشناسان ما در شرکت آروینیا تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما