قیمت دستگاه الکترولیز مو

قیمت دستگاه الکترولیز مو را در این مقاله مورد بررسی قرار داده ایم. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه های زیادی را برای زیبایی ساخته اند. و مراکز و کلینیک های زیبایی بسیاری در سرتاسر کشور فعالیت می کنند و خدمات زیبایی را به مردم ارائه می دهند. شرکت آروینیا یکی از نمایندگان فعال در عرصه ی زیبایی می باشد. این شرکت مرجع فروش انواع دستگاه های زیبایی از جمله دستگاه الکتردلیز مو می باشد. برای اطلاع از شرایط فروش این دستگاه می توانید با کارشناسان ما در شرکت آروینیا تماس بگیرید.

معرفی روش الکترولیز مو

در جامعه ی امروز زیبایی طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است. و همه به دنبال زیبا تر شدن هستند. و سعی می کنند هر عاملی که باعث می شود  بر زیبایی آن ها تاثیری منفی بگذارد را از میان بردارند. وجود مو های زائد در صورت و بدن هر شخصی یکی از عواملی است که بر زیبایی شخص تاثیری منفی می گذارد. و هم چنین ممکن است باعث آزار و اذیت شخص نیز شود. بنابراین بهترین راه حل برای رهایی یافتن از این آزار و اذیت ها از بین بردن این مو های زائد می باشد. پیشرفت علم راه رسیدن به زیبایی را راحت کرده است. و با اختراع روش های پیشرفته و دستگاه های پیشرفته تر راه رسیدن به زیبایی را هموار تر کرده است. برای رهایی از مو های زائد روشی به نام الکترولیز را طراحی کرده اند. روش الکترولیز, روشی است که قادر است این مو های زائد را به صورت دائمی و برای همیشه از بین ببرد. بدون اینکه زخمی از خود بر جای بگذارد و یا آسیبی به پوست وارد کند.

خرید دستگاه الکترولیز

دستگاه الکترولیز مو

همان طور که گفته شد روش الکترولیز برای از بین بردن مو های زائد به صورت دائمی طراحی شده است. روش الکترولیز را با استفاده از دستگاه های الکترولیز انجام می دهند. و اساس کار این دستگاه ها به این صورت است که, سوزن های بسیار ریزی را به داخل فولیکول مو وارد می کنند تا به انتهای فولیکول مو یعنی به ریشه ی مو برسد. سپس پزشک یک جریان الکتریکی را به سوزن اعمال می کند. که این جریان الکتریکی اعمال شده به فولیکول مو آسیب وارد می کند. و در نتیجه به ریشه ی مو نیز صدمه می زند و رشد مجدد مو را متوقف می کند. و در نهایت رشد مو با مشکل مواجه می شود و این به این معنی است که مو های زائد برای همیشه از بین رفته است.

مزیت های روش الکترولیز مو

  • مو های زائد را با هر ضخامتی که باشند برای همیشه از بین می برند.
  • روش الکترولیز بر خلاف روش لیزر قادر است مو های سفید رنگ و روشن را نیز به صورت دائمی و برای همیشه از بین ببرد.
  • هیچ گونه زخمی در ناحیه ی درمان ایجاد نمی کند.
  • به سایر نقاط پوست آسیبی وارد نمی کند.

فروش دستگاه الکترولیز مو

مراقبت های بعد از انجام روش الکترولیز

بعد از انجام روش الکترولیز برای اینکه نتیجه ی بهتری را بگیرید بهتر است نکاتی را رعایت کنید. این نکات را در زیر آورده ایم.

  • بعد از انجام روش الکترولیز به هیچ وجه ناحیه تحت درمان را با دست یا ناخن خود تحریک نکنید.
  • تا ۲۴ ساعت بعد از انجام روش الکترولیز مو های زائد از تماس هر گونه آب و رطوبت به ناحیه ی تحت درمان بپرهیزید.
  • تا ۲۴ ساعت بعد از درمان با الکترولیز به هیچ وجه نباید از وسیله ی آرایشی استفاده کنید.
  • تا ۷۲ ساعت بعد از الکترولیز مو های زائد نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرید.
  • فعالیت‌ های ورزشی و بدنی سنگین که باعث عریق کردن شما می‌ شود را انجام ندهید.
  • تا دو روز بعد از انجام الکترولیز مو های زائد از استخر و یا حمام استفاده نکنید.
  • اگر دیدید ناحیه ی درمان پوسته پوسته شد یا دچار التهاب شد آن ناحیه را دستکاری نکنید. اگر مشکل شما شدید بود حتما با پزشک خود مشورت کنید.
  • در فاصله بین دو جلسه ی الکترولیز هرگز مو های خود را اپیلاسیون نکنید. برای حذف مو های خود می‌ توانید از شیو کردن استفاده کنید.

قیمت دستگاه الکترولیز مو

مو های زائد یکی از عواملی است که بر زیبایی شخص تاثیر منفی می گذارد. خانم ها از طرفداران سفت و سخت حذف این مو های زائد می باشند. و حاضر هستند برای حذف مو های زائد خود هزینه کنند. و به کلینیک هایی مراجعه می کنند که به دستگاه های پیشرفته مجهز باشند. به کلینیک داران عزیز پیشنهاد می کنیم از وجود دستگاه الکترولیز مو غافل نشوند. و برای بالا رفتن کیفیت کار کلینیک خود، حتما از این دستگاه استفاده کنند. جهت اطلاع از قیمت دستگاه الکترولیز مو با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما