وارد کننده انواع دستگاه ها و تجهیزات زیبایی پوست

وارد کننده انواع دستگاه ها و تجهیزات زیبایی پوست شرکت آروینیا در ایران، دستگاه ها دارای ضمانت نامه و گارانتی می باشند. همه دستگاه ها خدمات پس از فروش دارند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما در شرکت آروینیا تماس حاصل فرمایید.

زیبایی پوست

اهمیت زیبایی و داشتن ظاهری زیبا امروزه بر کسی پوشیده نیست. داشتن یک چهره خالص و طبیعی زیبایی شما را چند برابر می کند. برای حفظ زیبایی طبیعی و یا بدست آوردن زیبایی و جوانی دوباره ی پوست همیشه لازم نیست پول زیادی خرج کنید. راه‌ های ساده بسیار زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌ کند زیبایی طبیعی خود را نشان بدهید و از آن چه هستید لذت ببرید.

سال هاست که به تاخیر انداختن روند پیری پوست و تغییراتی که بعد از دهه سوم زندگی در آن ایجاد می شود از مهم ترین دغدغه ها برای پزشکان و متخصصان زیبایی و از همه مهم تر عموم مردم است. برخی ترجیح می دهند در طبیعت بدن خود تغییر چندانی ایجاد نکنند، اما رفته رفته بر تعداد افرادی که چنین مداخلاتی را اجتناب ناپذیر می دانند و به استفاده از شیوه های جوان سازی پوست رو می آورند افزوده می شود. و برای مراقبت از پوست و پاک سازی آن روش های جدید به وجود آمده را استفاده می کنند.

امروزه روش های زیادی برای مراقبت و پاک سازی پوست به وجود آمده اند. این روش ها عبارت اند از:

  • تزریق ژل
  • بوتاکس
  • هیدرودرم
  • میکرودرم
  • لیزر
  • الکترولیز

وارد کننده انواع دستگاه میکرودرم

روش های مراقبت از پوست و نحوه عملکرد آن ها

  • تزریق ژل, از این روش, برای صاف کردن چروک ها یا اسکار های فرو رفته در پوست مورد استفاده قرار می گیرد که معمولا برای پوست صورت استفاده می شود. هم چنین برای پرتر نشان دادن لب ها نیز از این روش استفاده می شود.
  • بوتاکس, از بوتاکس در گذشته برای برای تنبلی چشم، بلفارواسپاسم (عدم توانایی حرکت پلک ها در جهت های خاص) و دیس تونی رحم استفاده می شد. اما رفته رفته از این روش برای بهبود و ریلکس کردن خطوط اخم در منطقه پیشانی بین دو چشم, برای تعریق بیش از حد و برای درمان سر درد های میگرنی مورد استفاده قرار گرفت.
  • هیدرودرم, از روش هیدرودرم نیز برای جوان سازی و شفافیت پوست مورد استفاده قرار می گیرد. باعث آب رسانی به پوست می شود. کلاژن سازی و خون رسانی و هم چنین اکسیژن رسانی به پوست را افزایش می دهد.
  • میکرودرم, در حال حاضر یکی از ساده ترین، امن ترین و موثر ترین درمان های ضد پیری می باشد. و مزایای زیادی نیز دارد. میکرودرم، یک روش پاک سازی و مراقبت روتین از پوست است. اکثر افراد با گذشت زمان و افزایش سن، نیاز به انجام مداوم آن دارند تا پوستی شاداب و زیبا داشته باشند.
  • لیزر, جوان سازی پوست با لیزر، درمانی است برای کاهش چین و چروک ها و بی نظمی های پوست صورت از جمله لکه ها یا جوش ها.
  • الکترولیز, از این روش نیز برای حذف مو های زائد بدن و صورت استفاده می کنند. که قادر است مو های زائد را به صورت دائم از بین ببرد.

تجهیزات زیبایی پوست

دستگاه ها و تجهیزات زیبایی پوست شامل قسمت های متنوع زیادی هستند. برای مثال می توان به دستگاه های لیزر ، دستگاه میکرودرم، دستگاه هیدرودرم، دستگاه میکرودرم ابریژن ، دستگاه میکرونیدلینگ ، دستگاه هایفو و جوان سازی، در انواع خانگی و سالنی اشاره کرد. این دستگاه ها قدرت بسیار بالایی دارند. به هیچ عنوان از عوامل شیمیایی و خطر آفرین استفاده نمی کنند. به همین دلیل عوارض خاصی ندارند. قادر هستند سلول های مرده را نابود کنند.
و باعث شادابی و جوان سازی پوست شوند. با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه های زیادی برای از بین بردن کک و مک ها و لک ها، جوش ها و آکنه ها، خال و ضایعات پوستی ، تولید شده اند. که با توجه به این که عوارض جانبی ندارند می توانند در اکثر مراکز بهداشتی و آرایشگاه ها و حتی در خانه ها مورد استفاده قرار گیرند.

وارد کننده انواع دستگاه ها و تجهیزات زیبایی پوست

انواع دستگاه ها و تجهیزات زیبایی پوست

در یک طبقه بندی می توان دستگاه های زیبایی و بهداشتی را به موارد زیر تقسیم بندی نمود.

  • دستگاه های هیدرودرم
  • دستگاه میکدرودرم خانگی
  • دستگاه میکرودرم ابریژن
  • دستگاه های میکرونیدلینگ
  • دستگاه های لیزر موهای زاید
  • دستگاه های لیزیک خانگی و سالنی
  • دستگاه الکترولیز

نکته مورد توجه در استفاده از این دستگاه ها این است که نمی توان مدل خانگی را در سالن ها استفاده کرد. چون کارایی آنها پایین تر است. در موارد کمتر و مشکلات کمتر پوستی می توان از آن ها استفاده کرد. نمی تواند توسط چندین نفر مورد استفاده قرار گیرد. اما تجهیزات سالنی دارای قابلیت های بیشتری هستند. هم چنین حرفه ای تر هم هستند.
می تواند بار ها و در دفعات زیادی با فاصله کم مورد استفاده قرار گیرند. از لحاظ بهداشتی هم می توان به آنها اطمینان نمود. چون سوزن های آنها قابل تعویض هستند.شرکت آروینیا وارد کننده انواع دستگاه ها و تجهیزات زیبایی پوست می باشد که همه دستگاه ها گارانتی مربوطه را دارند.خدمات پس از فروش به شما ارائه می دهند. چون شرکت آروینیا وارد کننده مستقیم این دستگاه ها است، می توانید با خیال راحت از ما خرید کنید. هم چنین در قیمت محصولات هم صرفه جویی می شود.

وارد کننده انواع دستگاه ها و تجهیزات زیبایی پوست

دستگاه لیزر

امروزه دستگاه های لیزر استفاده زیادی دارند و اکثر مردم از آن ها آگاهی دارند. چون در مدل های خانگی استفاده زیادی دارند. آرایشگاه های مردانه و زنانه به وفور از این دستگاه ها استفاده  می کنند. یک شغل با عنوان اپیلاسیون برای آن در نظر گرفته شده است. انواع دستگاه های لیزر موجود در شرکت آروینیا توانسته اند مشکلات مردم را برطرف کرده و برای تمامی اقشار جامعه کارایی لازم را از خود نشان می دهد.

قیمت خرید دستگاه لیزر دایود الکس 2020

دستگاه های هیدرودرم

دستگاه هیدرودرم از جمله دستگاه هایی می باشد که برای جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه های هیدرودرم می توانند از انرژی هیدروژن (آب) استفاده کنند. اساس کار دستگاه های هیدرودرم مانند دستگاه های میکرودرم می باشند. با این تفاوت که در دستگاه هیدرودرم از هیچ گونه پودری استفاده نمی شود. و باعث آب رسانی به پوست می شود. استفاده از انرژی هیدروژن در دستگاه هیدرودرم باعث حفظ شادابی و رطوبت پوست می شود. تا پوستی لطیف و شاداب داشته باشید. اندازه این دستگاه های بسیار بزرگ است و برای استفاده از آن باید مشاوره بگیرید .

دستگاه های هیدرودرم در دو مدل سالنی و کلینیکی ساخته شده اند و در بازار نیز موجود است. از دستگاه های هیدرودرم می توان به برند های پویان تجهیز, استار مکس و طب مکس اشاره کرد.

دستگاه های میکرودرم

دستگاه های میکرودرم نیز همانند دستگاه های هیدرودرم برای جوان سازی و پاک سازی پوست استفاده می شوند. دستگاه های میکرودردم از تراشه ها استفاده می کنند. دارای پروب های گوناگونی است که برای انواع پوست ها استفاده می شوند. یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه های میکرودرم این است که اغلب آن ها دارای هر سه قابلیت پودری, الماسه و اندرمولوژی می باشند. این دستگاه ها برای لایه برداری پوست و در نتیجه برای جوان سازی پوست استفاده می شوند. روش کار این دستگاه به صورت مکش است. در بعضی از دستگاه ها از پودر استفاده می شود. که کار آن اکسیژن رسانی به پوست است. سلول های مرده پوست را نابود می کند. تا پوستی شفاف و شاداب داشته باشید.

روش میکرودرم را همان طور که گفته شد, برای جوان سازی و پاک سازی پوست استفاده می کنند. این روش, روشی بسیار راحت است و عوارضی ندارد. و از هزینه ی مناسبی نیز برخوردار است.روش میکرودرم را در سالن ها و کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار می دهند.

دستگاه های میکرودرم در سه مدل خانگی, سالنی و کلینیکی وجود دارند. تفاوت این سه مدل در قدرت موتور و مکش آن است.

وارد کننده انواع دستگاه ها و تجهیزات زیبایی پوست

دستگاه های الکترولیز

دستگاه الکترولیز برای حذف مو های زائد بدن و صورت مورد استفاده قرار می گیرد. خیلی از افراد به ویژه خانم ها از رویش مو های زائد در بدن خود نالان و ناراحت هستند. از این رو در صدد حذف مو های زائد خود بر می آیند. روش الکترولیز می تواند یک انتخاب خوب و مناسب برای از بین بردن مو های زائد باشد. دستگاه الکترولیز قادر است مو های زائد بدن و صورت را برای همیشه و به صورت دائمی از بین ببرد. این دستگاه حتی قادر است مو های سفید رنگ و روشن را نیز به صورت دائمی از بین ببرد. روش الکترولیز عوارضی ندارد. و در حین درمان نیز آسیبی به پوست ناحیه ی درمان و اطراف آن وارد نمی کند.

وارد کننده انواع دستگاه ها و تجهیزات زیبایی پوست

شرکت آروینیا از جمله وارد کننده انواع دستگاه ها و تجهیزات زیبایی پوست در ایران می باشد. تمامی دستگاه ها دارای گارانتی می باشند. خدمات پس از فروش شرکت ما باعث بهتر شدن خدمات ما می شود. چون ما وارد کننده مستقیم دستگاه ها هستیم، از قیمت خوبی برخوردار هستند. که می توانید با خیال راحت از ما خرید کنید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما