میکرودرم ابریژن فاپسکو با قیمت مناسب

میکرودرم ابریژن فاپسکو در دو مدل دیجیتالی و آنالوگ، سبک و قابل حمل، مناسب ترن گزینه برای سالن های زیبایی است. با توجه به اینکه دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو ساخت متخصصان داخلی کشور است، قیمت بسیار مناسب و رقابتی دارد.

انواع دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو

دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو در دو مدل قابل عرضه است.

  • دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو آنالوگ
  • دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو دیجیتال

روش کار دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو

اکثر دستگاه های میکرودرم ابریژن دارای سیستم پودری و الماسه هستند. در روش لایه برداری پودری از پودر اکسید آلومینیوم استفاده می شود. پاشش با فشار پودر روی سطح پوست کار لایه برداری و پاکسازی را انجام می دهد.

دستگاه میکرودرم ابریژن پودری

در روش الماسه که برای لایه برداری عمیق تر استفاده می شود از سری هایی استفاده می شود که دارای تراشه های ریز الماس است و به همین دلیل به آن روش لایه برداری الماسه گفته می شود.

دستگاه میکرودرم الماسی

اما دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو با روشی متفاوت عمل می کند. دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو دارای دیسک هایی از پودر اکسید آلومینیوم است. این دیسک ها در رنگ های مختلف طراحی شده اند.

طراحی این دیسک ها به گونه ای است که هر رنگ مناسب یک نوع پوست می باشد.

  • خشاب صورتی مناسب پوست های چرب
  • خشاب آبی مناسب پوست های معمولی
  • خشاب سفید مناسب پوست های حساس
  • خشاب قهوه ای مناسب پوست های خشک

دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو

مزیت دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو

یک تفاوت عمده دیگر که دستگاه میکرودرم ابریژن فاپسکو با سایر دستگاه های میکرودرم ابریژن دارد این است که دارای رولر لاغری نیز می باشد. بنابراین از این دستگاه می توانید برای لاغری موضعی نیز استفاده کنید.

علاوه بر این دارای هندپیس اندرمولوژی نیز می باشد. البته اکثر دستگاه های میکرودرم ابریژن این هندپیس را دارند. در میکرودرم فاپسکو سری های اندرمولوژی در سه سایز مختلف طراحی شده تا از آن بتوان به راحتی برای نواخی مختلف استفاده نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما