معرفی دستگاه هیدرودرم سالنی و کلینیکی هاینس

معرفی دستگاه هیدرودرم سالنی و کلینیکی هاینس در مطلب زیر به صورت مفصل آورده شده است. با توجه به کاربردهای زیادی که دستگاه هیدرودرم دارد شما می توانید نسبت به خرید آن از طریق سایت آروینیا اقدام کنید.

دستگاه هیدرودرم

دستگاه هیدرودرم به منظور پاکسازی صورت، آبرسانی و در واقع برای مرطوب نگه داشتن صورت استفاده می شود. که با نام های دیگری چون میکرودرم ابریژن مرطوب، فیوژن صورت و آکوادرم ابریژن نیز شناخته می شود.
نحوه عملکرد این دستگاه به این صورت است که در ابتدا سطح بیرونی پوست را تراشیده تا سلول های مرده ی روی پوست از بین رود. در قدم بعدی با استفاده از سرم های مخصوص آبرسانی پوست استفاده می کند تا با استفاده از دستگاه و با فشار، آبرسانی به لایه های زیرین پوست را انجام دهد. این دستگاه برای کلینیک های زیبایی پوست بسیار کاربردی می باشد و می تواند حس شادابی و لطافت که بسیاری از مشتریان به دنبال آن هستند را روی پوست ایجاد کند.

خرید هیدرودرم سالنی و کلینیکی

کاربرد دستگاه هیدرودرم

  • از بین بردن جوش های مختلف سطح پوست و آکنه های موجود روی آن.
  • ایجاد حس شفافیت و شادابی پوست
  • هموارکردن سطح پوست
  • هیدارته کردن پوست
  • از بین بردن خطوط ایجاد شده روی پوست ناشی از افزایش سن
  • درمان انواع چین و چروک ها و لکه های قهوه ای روی پوست

مزایای استفاده از دستگاه هیدرودرم

دستگاه هیدرودرم دیجیتالی از این نظر با روش میکرودرم متفاوت است که میکرودرم با لایه برداری پوست، سعی در جوان سازی آن دارد. اما هیدرودر، از آب برای تمیزی پوست و از بین بردن سلول های مرده پوست استفاده می کند.

  • از بین بردن جوش های سرسیاه و سفید
  • افزایش جریان خون به علت آبرسانی به پوست
  • تحریک سلول ها به کلاژن سازی و در نتیجه شفافیت پوست صورت
  • از هیدرودرم برای لیفت، اکسیژن رسانی، درمان لکه های پوستی نیز استفاده می شود.

خرید هیدرودرم سالنی و کلینیکی

دستگاه هیدرودرمی دیجیتال کلینیکی و سالنی

دستگاه هیدرودمی دیجیتال مجهز به جریان الکتریکی است که وظیفه رساندن ژل آبرسان هیدرودرمی را به لایه های عمیق پوست دارد. این ژل لایه های پوست را آبرسانی می کند و چین و چروک های آن را از بین می برد که در نتیجه منجر به جوان سازی و شفافیت پوست می شود.

در این دستگاه آبرسانی به پوست با تکنولوژی خاصی از آب و اکسیژن، به لایه های عمیق پوست آبرسانی می کند و در نتیجه موجب جوان سازی پوست می شود.
در این دستگاه بعد از آبرسانی پوست، وظیفه لایه برداری از پوست به وسیله سیستم الماسی خاصی که در این دستگاه تعبیه شده، صورت می گیرد. و در این مرحله با لایه برداری از پوست، چین و چروک ها از بین می رود. از مزایای لایه برداری پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • احساس لطافت و نرمی روی پوست.
  • از بین بردن یا کاهش منافذ باز پوست.
  • ترمیم و درمان بخش های آسیب دیده پوست و حذف لکه های پوستی.
  • انجام آبرسانی و لایه برداری پوست با استفاده از روش هیدرودرم بدون عوارض و درد و خونریزی است.

خرید هیدرودرم سالنی و کلینیکی

ویژگی های دستگاه هیدرودرمی با ماسک حرارتی هاینس

همانطور که گفتیم مشخصه مهم دستگاه هیدرودرم هاینس نسبت به سایر دستگاه های جوان سازی پوست، استفاده از آب برای آبرسانی به پوست و از بین بردن سلول های مرده و رفع مشکلات پوستی است.
این دستگاه دارای اجزای مختلفی می باشد که در زیر به توضیح این قسمت ها می پردازیم:

هیدرودرم: آبرسانی به پوست با استفاده از این سیستم انجام می شود. همچنین این دستگاه مواد مغذی را نیز به عمق پوست می رساند. برای کسانی که دارای پوست خشک هستند، موجب مرطوب شدن پوست می شود.
سیستم دزن: با استفاده از این سیستم، لایه های عمقی پوست پاکسازی می شود.منافذ باز پوست نیز در این مرحله از بین می رود.
های فرکانس: این سیستم وظیفه ضدعفونی کردن پوست بعد از پاکسازی را دارد. همچنین لیفت پوست صورت و کلاژن سازی نیز در این مرحله انجام می شود.
ماسک حرارتی: از این ماسک برای افزایش خون رسانی به پوست و انتقال مواد مغذی موجود در ماسک ها به لایه های عمقی پوست استفاده می شود.

معرفی دستگاه هیدرودرم سالنی و کلینیکی هاینس

در مطلب بالا به معرفی دستگاه هیدرودرم سالنی و کلینیکی هاینس پرداختیم که همانطور که ملاحظه کردید دارای کاربرد بسیار گسترده ای می باشد. از این رو برای کسانی که کلینیک زیبایی دارند  گزینه بسیار مناسبی برای خرید می باشد. این دستگاه توسط شرکت آروینیا که یکی از بهترین شرکت ها در زمینه تجهیزات زیبایی پوست و مو و لیزر می باشد، عرضه می شود. شما می توانید برای سفارش این دستگاه همین الان با مشاوران فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما