معرفی دستگاه های میکرودرم ابریژن استارمکس بیوتی

معرفی دستگاه های میکرودرم ابریژن استارمکس بیوتی در این سایت به طور کامل انجام شده است. برای شناخت دقیق این دستگاه می توانید مطالب این مقاله را مطالعه نمایید و در صورت داشتن هر گونه سوالی با ما تماس بگیرید.

میکرودرم ابریژن چیست؟

میکرودرم ابریژن روشی فیزیکی و غیر تهاجمی است و برای پاک سازی و جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این روش نقش به سزایی در زیبایی چهره دارد و عوامل مختلفی این زیبایی را تحت ‌تأثیر قرار می دهند. آلودگی هوا, تغذیه ‌ی نامناسب, استرس, عوامل ژنتیکی و افزایش سن روی شادابی و درخشندگی پوست تأثیر منفی می گذارند. میکرودرم ابریژن دارای فواید بسیاری از جمله کاهش چین و چروک های پوستی و بهبود منافذ پوست و … می باشد. میکرودرم فقط در ۳۰ دقیقه می تواند انجام شود، یک روشی است که بدون درد است و به عمل جراحی نیازی ندارد و روشی مطمئن و کارآمد برای پاک سازی و افزایش جوانی پوست محسوب می شود.

معرفی دستگاه های استارمکس بیوتی

انواع دستگاه میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن طرفداران زیادی دارد. این مورد باعث شده است که علاوه بر استفاده پزشکان از این دستگاه در منزل و آرایشگاه ها نیز از دستگاه میکرودرم ابریژن استفاده کنند. همین عامل باعث شده است تا این دستگاه در مدل سالنی و خانگی هم تولید شوند. بنابراین انواع دستگاه میکرودرم ابریژن در سه گروه کلی تقسیم می شود:

  • دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی
  • دستگاه میکرودرم ابریژن سالنی
  • دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی

دستگاه میکرودرم ابریژن استارمکس بیوتی

دستگاه های میکرودرم ابریژن دارای تنوع زیادی هستند. شما عزیزان با توجه به شرایط خود می توانید دستگاهی مناسب را انتخاب نمایید. یکی از مهمترین ویژگی های دستگاه میکرودرم استارمکس بیوتی این است که قیمت بسیار مناسبی دارد و در ساخت آن از بهترین قطعات استفاده شده است و دارای کیفیت بالایی می باشد. این دستگاه نیز در سه مدل خانگی, سالنی و کلینیکی ساخته شده است. دستگاه میکرودرم ابریژن استار مکس بیوتی دارای سه سیستم پودری, الماسه و اندرمولوژی می باشد. این ویژگی دستگاه باعث شده است که دستگاه میکرودرم ابریژن استار مکس بیوتی جزو دسته بهترین دستگاه های میکرودرم قرار گیرد.

کاربرد های دستگاه میکرودرم ابریژن استار مکس بیوتی

  • جوش های سر سیاه و جوش های زیر پوستی را درمان می کند.
  • چین و چروک و خطوط ریز روی صورت را بهبود می بخشد.
  • جای جوش و آکنه را درمان می کند.
  • لک های ناشی از حاملگی را از بین می برد.
  • منافذ باز روی پوست را درمان می کند.

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن

مزایای دستگاه میکرودرم ابریژن استار مکس

  • قیمت بسیار مناسب
  • دارای سه سیستم پودری و الماسه و اندرمولوژی
  • پاشیدن پودر در آن به صورت یکنواخت
  • دارای مدل استند و پرتابل
  • قدرت مکش بالا ۷۰ و ۸۰ و ۱۲۰ کیلو پاسکال
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش

سیستم های دستگاه میکرودرم ابریژن استارمکس بیوتی

همان طور که گفته شد دستگاه های میکرودرم استار مکس بیوتی در سه دسته بندی خانگی, سالنی و کلینیکی قرار دارند. و دارای سه سیستم پودری, الماسه و اندرمولوژی هستند. هر یک از این سیستم ها عملکرد مختص به خود را دارند.

معرفی دستگاه های میکرودرم

سیستم پودری

سیستم پودری دستگاه میکرودرم ابریژن استارمکس بیوتی شامل سری های پودری هستند. که کار لایه برداری از پوست را با استفاده از همین سری ها انجام می دهد.

این سری های پودری در سه سایز مختلف کوچک, بزرگ و متوسط موجود هستند. که سری پودری سایز کوچک برای پوست چرب, سری پودری سایز متوسط برای پوست نرمال و سری پودری سایز بزرگ برای پوست خشک استفاده می شود.

این سری ها در سیستم پودری دستگاه میکرودرم, از هندپیس با دو شلنگ, یک شلنگ ورودی پودر و یک شلنگ خروجی پودر مصرف شده, استفاده می شوند. در سیستم پودری  نوعی کریستال بسیار ظریف در سطح میکرو از جنس اکسید آلومینیوم به صورت یکنواخت و با فشار تنظیم شده ای روی پوست پاشیده می شود و خراش های بسیار سطحی در لایه های فوقانی شاخی پوست ایجاد می کند. و تمام لایه های مرده و هم چنین آلودگی های سطح پوست را, از پوست خارج می کند. و سپس توسط مکش دستگاه میکرودرم ابریژن استار مکس این لایه های مرده و کریستال های پاشیده شده بر سطح پوست را جمع آوری می کند. و باعث لایه برداری و پاک سازی پوست می شود. و در نهایت پوست آسیب دیده را ترمیم می کند.

سری های پودری این دستگاه جزو لوازم یک بار مصرف دستگاه ی باشد. سری پودری دستگاه میکرودرم از جنس پلاستیک مقاوم است و به شکل استوانه ای شکل می باشد. و در بسته بندی های ۶۰ عددی و در سه سایز قرار دارند.

سیستم الماسه

در سری میکرودرم الماسه از هندپیس ، با یک شلنگ و تنها حالت مکش دستگاه استفاده می شود. سری الماسه از مقداری پودر میکرودرم زبر کنار هم تشکیل شده که تقریبا مشابه سیستم پودری عمل می کند و با فشاری که دستگاه روی پوست ایجاد می کند ، با حرکت هندپیس روی پوست این سری به نوعی کار ابریژن یا سایش را روی پوست انجام می دهد که باعث پاک سازی و لایه برداری عمقی پوست می شود .

سری های الماسه به دلیل استفاده راحت و مقرون به صرفه بودن پر طرفدار و پرکاربرد ترین سری دستگاه میکرودرم است. از این سری به راحتی می توان در اطراف چشم ها و دهان استفاده نمود.

سری های الماسه ی سیستم الماسی دستگاه میکرودرم ابریژن, در یک سایز و بسته بندی های ۵۰ عددی قرار دارند.

سیستم اندرمولوژی

سیستم اندرمولوژی دستگاه های میکرودرم نیز دارای سری هایی هستند که با استفاده از آن ها کار لایه برداری پوست را انجام می دهند. سری های اندرمولوژی دستگاه میکرودرم در سه سایز کوچک ، متوسط و بزرگ هستند. سری اندرمولوژی سایز بزرگ, برا استفاده روی پوست بدن کاربرد دارد. سایز متوسط ان برای پوست صورت و سایز کوچک آن برای دور چشم استفاده می شود.

در سری های اندرمولوژی نیازی به پودر میکرودرم نیست و از هندپیس، با یک شلنگ و تنها از حالت مکش دستگاه استفاده می شود. به طور کلی اندرمولوژی یک مکش بر روی پوست به وجود می آورد که نوعی ماساژ عمقی در بافت های پوست است و باعث بهبود خون رسانی به بافت ها و لیفت پوست می شود و یک روش کاملا غیر تهاجمی و موثر برای پاک سازی پوست از کومدون ها یا جوش ها نیز به حساب می آید. که با مکش، جوش های زیر پوستی و توده های چربی را از روی پوست پاک سازی می کند.

معرفی دستگاه های میکرودرم ابریژن استارمکس بیوتی

برای معرفی دستگاه های میکرودرم ابریژن استارمکس بیوتی می توانیم بگوییم قیمت دستگاه میکرودرم استارمکس بیوتی نسبت به دستگاه های موجود دیگر بسیار مناسب است. طراحی ساده و در عین حال کارایی و کیفیت این دستگاه باعث شده است تا در هزینه های تولید و در نتیجه هزینه ای که خریدار باید صرف کند، صرفه جویی شود. این دستگاه به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش و آموزش رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. امکان فروش آن به صورت حضوری و غیر حضوری وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما