قیمت دستگاه هیدرودرم پاکسازی صورت آکواشور

قیمت دستگاه هیدرودرم پاکسازی صورت آکواشور به مدل آن بستگی دارد. این دستگاه دارای دو مدل چینی و کره ای است که مسلّماً قمت دستگاه مدل کره ای خیلی بیشتر از مدل چینی است.

عملکرد دستگاه هیدرودرم آکواشور

دستگاه هیدرودرم پاکسازی صورت آکواشور با استفاده از دسته ار اف دو قطبی خود می تواند چین و چروک اطراف چشم را از بین برده و باعث تقویت کشش و مقاومت پوست شده.  حتی می تواند رنگ چشم را روشن تر کند. نتیجه استفاده از این دستگاه داشتن پوستی خنک و شفاف است. که از هر گونه مواد اضافی پاک شده . و با تولید کلاژن می تواند دوباره جوان شود . همان طورر که در تصویر مشاهده می کنید این دستگاه دارای یک دسته آبی رنگ است .
که با استفاده از آن دیگر منافذ باز در پوست شما وجود نخواهد داشت. نقاط پوست شما را پاکسازی می کند. که این کار حس خیلی خوشایندی را در شما ایجاد خواهد کرد. ضمن اینکه دیگر پوست شما از هر گونه  جوش و ضایعه ای پاک شده و صاف و شفاف خواهد بود.

قیمت دستگاه هیدرودرم پاکسازی صورت آکواشور

کار دسته لیفتینگ در دستگاه هیدرودرم آکواشور چیست؟

این دستگاه همچنین دارای یک دسته لیفتینگ است که به صورت غلتک می چرخد و روی پوست لغزش ایجاد می کند. که کار باز کردن منافذ بسته پوست را بر عهده دارد. در نتیجه مواد مفید می تواند به پوست شما وارد شود و سیستم گردش خون در پوست قوی می شود. در عین حال برای چشم بیمار هیچ گونه مشکلی ایجاد نمی کند. و کاملاً محافظت شده عمل می کند.

کار دسته میله زنی در دستگاه هیدرودرم آکواشور چیست؟

این دستگاه همچنین دارای یک دسته دیگر است که به آن میله زنی می گویند . این دسته به بدنه متصل است. استفاده از این دسته باعث می شود تا با استفاده از فناوری خنک کنندگی که داد هرگونه منافذی که در پوست شما هستند را کوچک می کند. و به پوست شما احساس آرامش بیشتری می دهد.

قیمت دستگاه هیدرودرم پاکسازی صورت آکواشور

کار دسته آیر براش در دستگاه هیدرودرم آکواشور چیست؟

دسته دگر دستگاه آکواشور دسته آیر براش است که مانند اسپری عمل می کند. و می تواند به پوست اکسیژن برساند و همچنین هیدروژن لازم را تأمین می کند . این دستگاه اگر در آرایشگاه ها استفاده شود می تواند رنگ مو را روی موی سر پخش کند.

مزایای استفاده از دستگاه هیدرودرم پاکسازی صورت آکواشور چیست؟

  1. از بین بردن مشکلات پوستی نظیر جوش و التهاب
  2. باعث می شود پوستی صاف و روشن داشته باشید. همچنین به اعماق پوست شما اکسیژن رسانی می کند.
  3. پوست را از هر گونه لکه تمیز می کند . کک و مک ها و باکتری ها را نابود می کند.
  4. در موی سر هم می تواند باکتری ها را نابود کند.
  5. مشکلات پوستی که بر اثر وجود کنه به وجود آمده را می توانید با این روش از بین ببرید.
  6. مواد آرایشی که استفاده می کنید به صورت کامل پاکسازی نمی شوند. اما با این دستگاه می توانید از پاکسازی آنها اطمینان حاصل کنید.
  7. نتیجه استفاده از دستگاه هیدرودرم پاکسازی صورت آکواشور ، داشتن پوستی مقاوم است که حین حفظ استحکام پوست باعث افزایش خاصیت حالت ارتجاعی پوست می شود.

قیمت دستگاه هیدرودرم پاکسازی صورت آکواشور

قیمت دستگاه هیدرودرم پاکسازی صورت آکواشور

این دستگاه دو مدل کره ای و چینی دارد . به شما توصیه می کنیم که سراغ مدل کره ای بروید. اگر چه قیمت آن نسبت به مدل چینی خیلی بالاتر است ، اما می توانید با اطمینان از این دستگاه استفاده کرده و مشتریان شما روز زبه روز بیشتر خواهند شد. برای کسب اطلاعات در مورد قیمت دستگاه هیدرودرم پاکسازی صورت آکواشور توصیه می کنم با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

تماس با ما