قیمت دستگاه میکرودرم مطبی

قیمت دستگاه میکرودرم مطبی، در ایران بسیار مناسب است. خوشبختانه متخصصان ما در زمینه تولید دستگاه میکرودرم ابریزن در جایگاه خوبی قرار دارند. و همین امر سبب شده است که دستگاه میکرودرم، قیمت مناسبی داشته باشد.

طبیعتا واردات هر دستگاه، هزینه هایی به همراه دارد که سبب می شود قیمت تمام شده محصول، زیاد شود و محصول مورد نظر برای خریدار، با قیمت زیادی عرضه شود.

دستگاه میکرودرم مطبی چه دستگاهی است؟

 دستگاه میکرودرم مطبی

دستگاه میکرودرم ابریژن، جزو دستگاه های حوزه پوست و زیبایی است که حدود نیم قرن است در کشور های مختلف مورد استفاده بوده است.

این دستگاه دارای هندپیس هایی است که در تماس با پوست قرار می گیرد و بر لایه شاخی پوست تاثیر گذاشته و مشکلات و عوارض پوستی را از بین می برد.

دستگاه میکرودرم مطبی سه کار بسیار مهم برای پوست انجام می دهد:

  • لایه برداری
  • جوانسازی
  • پاکسازی

لوازم دستگاه میکرودرم ابریژن چیست؟

سوال مهم، در هنگام خرید دستگاه میکرودرم این است که علاوه بر خود دستگاه، چه لوازمی نیاز داریم؟

این مسئله بستگی به نوع دستگاه خریداری شده دارد. در حالت کلی متداول ترین نوع دستگاه میکرودرم را بررسی می کنیم. محبوب ترین دستگاه های میکرودرم، میکرودرم های پودری و الماسه هستند.

لوازم مورد نیاز برای این دستگاه ها عبارتند از:

  • پودر اکسید آلومینیوم
  • سری های هندپیس الماسه
  • ماسک آب رسان( اختیاری)

لوازم دستگاه میکرودرم ابریژن

نصب دستگاه میکرودرم ابریژن

یکی از نگرانی های شما قبل از خرید، نصب دستگاه است. خوشبختانه طراحی دستگاه به گونه ای است که شما به راحتی می توانید مراحل نصب دستگاه را انجام دهید.

علاوه بر این سی دی آموزشی به همراه دستگاه موجود است که به طور کامل نصب و طرز کار دستگاه و روش استفاده از دستگاه، در آن توضیح داده شده است.

نصب رایگان دستگاه میکرودرم در شهر های دارای نمایندگی امکان پذیر است.

سرویس دستگاه میکرودرم ابریژن

یکی از مزایای دستگاه میکرودرم، این است که نیازی به سرویس دوره ای ندارد. شما بدون هیچ مشکلی، می توانید سال ها از یک دستگاه میکرودرم ابریژن استفاده نمایید.

تمامی دستگاه های میکرودرم شرکت، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش مدت دار هستند.

قیمت دستگاه میکرودرم مطبی

پیشتر درباره قیمت دستگاه میکرودرم صحبت نمودیم. با توجه به اینکه درصد زیادی از دستگاه های میکرودرم، تولید ایران است قیمت بسیار مناسبی دارند. می توانید برای اطلاع از لیست کامل دستگاه های میکرودرم و قیمت آن با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما