قیمت دستگاه میکرودرم الماسی

دستگاه میکرودرم الماسی با قیمت های متنوع برای مصارف خانگی و سالنی و کلینیکی موجود است. برای انتخاب بهترین مارک و مناسب ترین قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن الماسی می توانید با ما در ارتباط باشید.
در ادامه به بررسی انواع مدل ها و مارک های دستگاه میکرودرم ابریژن می پردازیم و آن ها را بررسی می کنیم. مطمئنا بعد از مطالعه این مقاله شما راحت تر می توانید دستگاه میکرودرم ابریژن خود را انتخاب نمایید.

انواع دستگاه میکرودرم ابریژن

قطعا می دانید که دستگاه های میکرودرم ابریژن کار لایه برداری و پاکسازی پوست را با دو روش رایج انجام می دهند. اولین روش با استفاده ار کریستال های اکسید آلومینیوم است. به دستگاه میکرودرم ابریژن که کار لایه برداری را با کریستال های اکسید آلومینیوم انجام می دهد دستگاه میکرودرم ابریژن پودری گفته می شود.
در دستگاه های جدیدتر کار لایه برداری به وسیله تراشه های ریز الماس انجام می شود. که به این دستگاه ها، دستگاه میکرودرم ابریژن الماسه یا الماسی گفته می شود.

معمولا دستگاه هایی که برای استفاده در آرایشگاه ها و یا کلینیک ها طراحی می شود هر دو از هر دو سیستم به طور همزمان برخوردار هستند.

علاوه بر میکرودرم های پودری و الماسه، جدیدترین دستگاه های میکرودرم ابریژن روز، از مایع یا اکسیژن برای لایه برداری نیز استفاده می کنند.

پس به طور کلی انواع دستگاه میکرودرم ابریژن را می توانیم در گروه های زیر طبقه بندی کنیم.

  • دستگاه میکرودرم ابریژن پودری
  • دستگاه میکرودرم ابریژن الماسه (الماسی)
  • دستگاه میکرودرم ابریژن پودری و الماسه
  • دستگاه میکرودرم ابریژن آبی (مایع)
  • دستگاه میکرودرم ابریژن اکسیژن

انواع دستگاه میکرودرم ابریژن از نظر کاربرد:

  • دستگاه میکرودرم ابریژن خانگی
  • دستگاه میکرودرم ابریژن سالنی
  • دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی

حال که با انواع دستگاه میکرودرم ابریژن آشنا شدیم به بررسی قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن برای هر گروه می پردازیم.

در ابتدا به بررسی قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن الماسی می پردازیم و بقیه را نیز به طور مختصر یررسی می کنیم.

قیمت دستگاه میکرودرم الماسی

دستگاه میکرودرم ابریژن الماسی خود در سه گروه دسته بندی می شود که هر گروه را به صورت مجزا بررسی می کنیم.

قیمت دستگاه میکرودرم الماسی

قیمت دستگاه میکرودرم الماسی کلینیکی

معمولا دستگاه میکرودرم ابریژنی که برای کلینیک و مطب استفاده می شود هر دو سیستم پودری و الماسه را دارد. اما اگر شما می خواهید دستگاهی خریداری کنید که فقط دارای سیستم الماسه است باید رقمی بین 4 تا 15 میلیون تومان را برای خرید این دستگاه در نظر بگیرید.

تفاوت قیمت در مدل های مختلف به کیفیت قطعات دستگاه، لوازم دستگاه میکرودرم، قدرت دستگاه، جنس بدنه دستگاه میکرودرم و … بستگی دارد.

قیمت دستگاه میکرودرم الماسی سالنی

استفاده از دستگاه های میکرودرم ابریژن الماسی در سالن های زیبایی رایج تر است. این دستگاه ها قیمت مناسب و کاربری ساده و ظاهر شکیلی دارند. بنابراین یک انتخاب مناسب برای سالن های زیبایی هستند.

دستگاه میکرودرم ابریژن برای سالن های زیبایی یک هزینه نیست. در واقع به نوعی سرمایه گذاری است. بنابراین باید در انتخاب مناسب دستگاه میکرودرم ابریژن دقت کنید.

شما حتی می توانید با سرمایه کمتر از 2 میلیون تومان این دستگاه را خریداری نمایید.

قیمت دستگاه میکرودرم الماسی خانگی

دستگاه میکرودرم خانگی معمولا از نوع الماسی است. شرکت های ایرانی ای هستند که دستگاه میکرودرم خانگی پودری و الماسه طراحی و تولید می کنند. اما عمدتا دستگاه های میکرودرم خانگی وارداتی و از نوع الماسه هستند.

تعداد برند ها و بازه قیمتی دستگاه های میکرودرم خانگی بسیار گسترده است.

شما با هزینه ای کمتر از 100 هزار تومان و یا هزینه ای بیشتر از 5 میلیون تومان می توانید دستگاه میکرودرم خانگی خریداری نمایید.

توصیه ما این است که هنگام خرید دستگاه به اصالت کالا و ضمانت نامه معتبر توجه کنید.

متاسفانه مانند هر بازار دیگری، بحث کالاهای قاچاق و بی کیفیت در مورد دستگاه های میکرودرم خانگی نیز وجود دارد. بنابراین توصیه می شود در خرید خود دقت کنید.

بعضی از برند های معروف دستگاه میکرودرم خانگی شامل موارد زیر است.

  • دستگاه میکرودرم آدونیزا
  • دستگاه میکرودرم پی ام دی
  • دستگاه میکرودرم کیوت اسکین
  • دستگاه میکرودرم فیلیپس
  • دستگاه میکرودرم کمدو
  • دستگاه میکرودرم بابلیس

خرید دستگاه میکرودرم الماسی

برای خرید انواع دستگاه های میکرودرم ابریژن سالنی می توانید با ما در ارتباط باشید. مجموعه ای از بهترین مارک های دستگاه میکرودرم ابریژن ایرانی و خارجی اصل در این شرکت موجود است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما