قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن پودری پاکسازی صورت

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن پودری پاکسازی صورت در نمایندگی های مجاز سراسر کشور بسیار مناسب است. شما عزیزان این دستگاه را می توانید بدون واسطه و به صورت مستقیم از نمایندگی های مجاز آن در سراسر کشور خریداری نمایید. در صورت داشتن هرگونه سوالی هم می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

میکرودرم ابریژن چیست؟

میکرودرم ابریژن یک روش غیر شیمیایی و غیر تهاجمی است که بدو نیاز به عمل جراحی قابل انجام است. میکرودرم ابریژن روشی است که برای جوان سازی و پاک سازی پوست صورت طراحی شده است. پوست صورت به مرور زمان تحت تاثیر عواملی مثل استرس, تغذیه نامناسب و آلودگی آب و هوا شادابی و لطافت خود را از دست می دهد. میکرورم ابریژن به پوست ما این کمک را می کند تا بتواند دوباره نشاط و طراوت خود را به دست بیاورد. این روش, روشی بسیار راحت است و هیچ گونه عوارضی ندارد . به همین دلیل طرفداران زیادی پیدا کرده است. میکرودرم ابریژن توسط دستگاه های مختلفی قابل انجام است.

قیمت میکرودرم

دستگاه میکرودرم ابریژن پودری

همان طور که گفته شد، از دستگاه میکرودرم ابریژن به منظور پاک سازی و جوان سازی پوست استفاده می کنند. استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن پودری در واقع یک روش درمانی زیبایی می باشد که هیچ گونه خطری ندارد و روشی کاملا غیر شیمیایی و غیر تهاجمی می باشد و از کاربرد درمانی مناسب و روش عملکردی بسیار ساده و آسان برخوردار است. در روش استفاده از این دستگاه، کل پوست را در معرض تماس با یک ماده معدنی بی ضرر که همان پودر اکسید آلومینیوم می باشد، قرار می دهند. دستگاه میکرودرم ابریژن به وسیله همین پودر اکسید آلومینیوم و یا میکرو کریستال ها بر روی سطح پوست باعث می شوند که سلول های مرده پوست و همچنین  لایه خشک شده سطح پوست برداشته شوند. در واقع این پودر با داشتن کریستال های ریز باعث ساییده شدن پوست می شود و سلول های مرده را از بین می برد.

در نتیجه با حذف سلول های مرده شما می توانید پوستی شاداب و لطیف با سلول های تازه را مشاهده کنید. از دستگاه میکرودرم ابریژن پودری به منظور تحریک کلاژن سازی و شکستن سایر مقاومت های پوستی برای همکاری با درمان و اثر گذاری بیشتر و بهتر سرم و محصولات استفاده می کنند.

کاربرد دستگاه میکرودرم ابریژن

دستگاه میکرودرم ابریژن پودری تاثیر بسیار زیادی بر روی پوست به جا می گذارد. کاربرد های استفاده از این دستگاه به شرح زیر می باشند.

  • باعث روشن شدن و درخشندگی پوست می شود.
  • به پاک سازی و جوان سازی پوست خیلی کمک می کند.
  • جای جوش و زخم ها و آکنه را بهبود می بخشد.
  • لکه های به وجود آمده بر اثر پیری, حاملگی و آفتاب سوختگی را درمان می کند.
  • منافذ باز پوست را بهبود می بخشد.
  • اثرات تتو و خالکوبی ها را بهبود می بخشد.
  • چین و چروک ها و خطوط ریز روی پوست را از بین می برد.
  • ضایعات گردن، بازو ها و دست ها را درمان می کند.

انواع روش های میکرودرم

میکرودرم ابریژن به دو روش قابل انجام است.

  • میکرودرم ابریژن به روش پودری یا کریستالی
  • میکرودرم ابریژن به روش الماسه

قیمت دستگاه میکرودرم

میکرودرم ابریژن به روش پودری یا کریستالی

در این روش پودر اکسید آلومینیوم به وسیله هندپیس دستی به سطح پوست با فشار اسپری می شود و باعث تراشیده شدن لایه نازکی از سطح پوست می شود. سپس از طریق همان هندپیس, پودر های اضافی روی پوست مکیده می شود و در نتیجه لایه مرده پوست از بین می رود و پوستی شفاف و صاف به وجود می آید.

میکرودرم ابریژن به روش الماسه

در روش الماسه لایه های مرده پوست به وسیله هندپیسی که مجهز به تراشه الماسه است، مکیده می شود و پوست را لایه برداری می کند. با لایه برداری پوست، بافت های مرده ی پوست از بین می روند و پوست شاداب و جوان نشان داده می شود.‌ در واقع روش الماسه فقط می تواند مشکلات سطحی و کم اهمیت پوستی را برطرف کند و بیشتر مناسب استفاده در بخش های حساسی از صورت مانند اطراف چشم ها و دهان است تا از ورود کریستال به داخل چشم و دهان جلوگیری کند.

 مزایای دستگاه میکرودرم ابریژن پودری

  • در تمام فصل های سال قابل انجام می باشد.
  • کاربری غیر تهاجمی و ساده ای دارد.
  • انجام کار با دستگاه بسیار راحت و آسان می باشد.
  • اصلا عوارض جانبی ندارد.
  • با روش های درمانی دیگر به صورت ترکیبی قابل انجام می باشد.
  • میزان جذب داروها پس از انجام میکرودرم افزایش می یابد.

قیمت دستگاه میکرودرم

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن پودری پاکسازی صورت

پاک سازی صورت امری است که همگان به دنبال آن هستند. پاک سازی صورت به روش های مختلف و با استفاده از دستگاه های مختلفی انجام می شود. یکی از این دستگاه ها, دستگاه میکرودرم ابریژن پودری است که در آرایشگاه ها و کلینیک ها از آن استفاده می کنند. اگر قصد خرید این دستگاه را برای تجهیز مراکز زیبایی خود دارید, می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن پودری پاکسازی صورت با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما