قیمت دستگاه میکرودرمی ابریژن

برای اطلاع از قیمت دستگاه میکرودرمی ابریژن با کاربردهای کلینیکی و سالنی، می توانید از طریق شماره تماس 09120389521 و یا سایر راه های ارتباطی که در بخش تماس با ما سایت قرار دارد، ارتباط بگیرید.

دستگاه میکرودرم ابریژن یک دستگاه پر کاربرد در کلینیک ها و مطب های پوست و همچنین سالن ها و آرایشگاه های مردانه و زنانه است. روش میکرودرم ابریژن یک روش کاملا محبوب است.

در ادامه به طور مختصر توضیحاتی درباره میکرودرم ابریزن می دهیم.

میکرودرم ابریژن چه کاری برای پوست انجام می دهد؟

دستگاه میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریزن یک روش حرفه ای است که می تواند توسط هر دو گروه متخصصین پوست و آرایشگرها به خوبی انجام شود.

دستگاه های میکرودرم ابریژن دو نوع کلی دارند که هر دو نوع به خوبی برای درمان مشکلات خفیف پوستی مورد استفاده قرار می گیرند.

  • دستگاه میکرودرم ابریژن پودری
  • دستگاه میکرودرم ابریژن الماسه

دستگاه میکرودرم ابریژن پودری

در این روش، دستگاه میکرودرم ابریژن دارای لوله ای است که از یک طرف به هندپیس متصل است و از طرف دیگر به مخزن حاوی پودر اکسید آلومینیوم. 

پودر اکسید آلومینیوم با فشاری که موتور دستگاه ایجاد می کند روی سطح پوست پاشیده می شود و مجددا از طریق مکش ایجاد شده از روی سطح پوست جمع آوری می شود.

علاوه بر پودر مصرف شده، سلول های مرده پوست، چربی های زائد پوست و … نیز به همراه پوست وارد مخزن دوم می شوند.

دستگاه میکرودرم پودری

دستگاه میکرودرم ابریژن الماسه

در این روش، به جای پودر اکسید آلومینیوم، از سری های الماسه استفاده می شود. این سری ها دارای تراشه های ریز الماس هستند که با سایش روی سطح پوست، همان تاثیر پودر اکسید آلومینیوم را دارند.

دستگاه میکرودرم الماسه

در اکثر دستگاه های میکرودرم ابریژن، از دو روش پودری و الماسه به طور همزمان استفاده می شود تا هم از لایه برداری یکنواخت پودری بهره مند باشیم و هم از لایه برداری عمیق تر و تاثیر گذارتر الماسه.

قیمت دستگاه میکرودرمی ابریژن

قیمت دستگاه میکرودرمی ابریژن تابع چندین عامل است. اما به طور کلی دستگاه میکرودرم ابریژن با توجه به محبوبیتی که دارد و درامدی که می تواند داشته باشد، قیمت بسیار مناسبی دارد.

برای اطلاع از محصولات موجود و قیمت دقیق آن ها، می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما