قیمت دستگاه لیزر دایود الکس رکسانا

قیمت دستگاه لیزر دایود الکس رکسانا در سایت های مختلف بسیار متفاوت است. این شرکت یکی از معتبرترین شرکت های لوازم پزشکی و زیبایی است. کارشناسان ما بهترین کسانی هستند که می توانند به شما در این زمینه یاری برسانند.

 

عملکرد دستگاه لیزر دایود الکس رکسانا

دستگاه لیزر دایود الکس رکسانا از جمله جدیدترین و به روز ترین لیزرهای حال حاضر می باشد.کارایی این دستگاه های لیزر امروزه بسیار زیاد است. این روش طرفداران زیادی مخصوصاً در بین خانم ها پیدا کرده است. زیرا زیبایی و اهمیت آن برای خانم ها مهم تر است.با استفاده از لیزر، امید انسان ها برای رفع موهای زائد بیشتر شده است. همانطور که از اسمش پیداست ، روند کاری و سیستم مورد استفاده در دستگاه لیزر بر پایه نور است.
این دستگاه در عمق بیشتری از اپیدرم پوست می تواند نفوذ کند. و توسط فولیکول مو خیلی بیشتر قابل جذب شدن است. این حرارت ایجاد شده توسط لیزر دایود الکس رکسانا می تواند ریشه موها را نابود کند. پالس های گرمایی طی طول موج های مشخصی به مو می رسندو فولیکول مو را تحت تأثیر قرار می دهند. لیزر موها باعث می شود تا سلولهای زنده و سلولهایی کهک توانایی به وجود آوردن سلولهای جدیدی را دارند دیگر نتوانند تولید مثل کنند.

قیمت دستگاه لیزر دایود الکس رکسانا

لیزر دایود الکس رکسانا چیست؟

همانطور که توضیح داده شد، فناوری مورد استفاده در این دستگاه، لیزر و نور است که می تواند با طول موج 755 نانو متر و 808 نانو متر پالسهای خود را با قدرت خیلی زیاد به پوست و دقیقاً به همان نقطه مورد نظر ارسال کند. نتیجه ارسال مجدد و پیاپی این پالسها از بین بردن موهای زائد می باشد. این دستگاه از فناوری دایود سطحی بهره می گیرد. می توان به جرات گفت با اینکه اولین بار در دستگاه دایود الکس رکسانا مورد استفاده قرار گرفته اما توانسته بهترین نتایج را به دست آورد.
که باعث تولید امواج خروجی به صورت یکنواخت می شود. این پالسها با قدرت بالا و یکنواخت فرستاده می شوند. و در نتیجه ریشه موها بر اثر حرارت سوزانده می شود.

ویژگی های دایود الکس رکسانا

  • درمان و لیزر موهای زائد با سرعت بسیار زیاد
  • تعداد جلسات کمتر در رفع موهای زائد باعث شده تا مورد استقبال اکثریت مردم قرار گیرد.
  • نداتشن درد هنگام انجام لیزر
  • مورد استفاده برای موهای بسیار نازک و روشن
  • داشتن بهترین عملکرد در بین همه دستگاه های مشابه .( حدود 50 درصد عملکرد بهتری دارد.)
  • استفاده از دو عد هندل به صورت جداگانه با طول موج های 755 نانو متر و 808 نانو متر
  • قادر به استفاده کردن از هندپیس های دایود و هندپیس الکس به صورت مجزا
  • سادگی استفاده از دستگاه
  • مورد استفاده در توان های بالای دستگاه

قیمت دستگاه لیزر دایود الکس رکسانا

تکنولوژی سرعت بالاتر دستگاه لیزر دایود الکس رکسانا

این دستگاه از یک فناوری جدید به نام rapid (سرعت) استفاده می کند. این روش باعث ارسال گرمای بیشتری در زمان کمتری می شود. می توان از این دستگاه در تیپ های پوستی ( 1 تا 5 ) پوستهای روشن تر استفاده کرد. و نتایج خوبی را کسب کرد.این روش به دلیل نداشتن هیچ گونه درد وعارضه ای به سرعت در حال گسترش است. کسانی که با این روش درمان شده اند ، رضایت خود را اعلام کرده اند. قیمت دستگاه لیزر دایود الکس رکسانا در این سایت توسط کارشناسان قابل ارائه است.

قیمت دستگاه لیزر دایود الکس رکسانا

سیستم خنک کننده دستگاه دایود الکس رکسانا

این دستگاه از یک سیستم خنک کننده استفاده می کند. که حین کار دستگاه لیرز می تواندسطح پوست را خنک نگه دارد.که این کار باعث می شود تا حس بهتری از انجام لیزر داشته باشید. هرچند لیزر با این دستگاه از سرعت بالایی برخوردار است ( به دلیل استفاده از فناوری rapid ) اما استفاده از سیستم خنک کنندگی می تواند بسیار موثر واقع شود.

عوارض استفاده از لیزر دایود

هر دستگاهی که برای بدن و پوست مورد استفاده قرار می گیرد دارای عوارضی است که درست است خیلی کم است ، اما آگاهی از آنها توسط بیمار و اطلاع دادن پزشک به بیمار می تواند در درمان بهتر و گرفتن نتایج بهتر کمک کننده باشد.از جمله این عوارض می توان به قرمزی پوست و متورم شدن آن بعد از انحام لیزر دایود اشاره کرد. البته در موارد خیلی کمی سوختگی گزارش شده است. کهیر زدن و جوش صورت هم یکی از عوارضی است که میزان گزارش آن خیلی کم است.
در هر حال اگر قصد انجام دادن لیزر و از بین بردن موهای زائد خود را دارید باید قبل از انجام آن با پزشک مشورت کنید. پزشک با بررسی پوست شما و توصیه های ایمنی می تواند عوارض استفاده از این دستگاه را برای شما به حداقل برساند.

قیمت دستگاه لیزر دایود الکس رکسانا

قیمت دستگاه لیزر دایود الکس رکسانا

لوازم و تجهیزات زیبایی در زمینه از بین بردن موهای زائد، روز به روز در حال گسترش می باشد. دستگاه لیزر یکی از این هاست. برای اطلاع از قیمت دستگاه لیزر دایود الکس رکسانا با کارشناس ما سرکار خانم مجلسی تماس حاصل نمائید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما