قیمت دستگاه اسکن و آنالیز پوست تالگو

قیمت دستگاه اسکن و آنالیز پوست تالگو در شرکت آروینیا بسیار مقرون به صرفه است. به دلیل اینکه خودمان وارد کننده اصلی و بی واسطه هستیم. برای اطلاعت بیشتر با متخصصین ما تماس بگیرید.

اسکن و آنالیز پوست صورت

آن چیزی که مسلم است هر کسی پوست متفاوت و خاصی با دیگری دارد. پزشکان قبلا فقط با استفاده از دیدن و نهایتاً استفاده از ذره بین می توانستند مشکلات پوست را مشاهده کنند. اما در این روش فقط می توانستند مشکلات روی سطح پوست را مشاهده کنند. مشکلات لایه های زیرین پوست و نوع آن را نمی توانستند بررسی نمایند.
اما اکنون دستگاه های زیادی برای اسکن کردن و تجزیه و تحلیل پوست وجود دارند . این دستگاه کار خود را بر روی پوست انجام میدهد. نتایج را به پزشک می دهد. و پزشکان یا متخصصان می توانند آنها را بررسی  کنند و تصمیمات لازم را برای پوست بگیرند. برای اطلاع از قیمت دستگاه اسکن و آنالیز پوست تالگو با متخصصین ما تماس بگیرید.

قیمت دستگاه اسکن و آنالیز پوست تالگو

دستگاه اسکن و آنالیز کننده پوست صورت تالگو

این دستگاه یک دستگاه بی سیم wireless است. یکی از بهترین دستگاه های حال حاضر است. قابلیت جابه جایی و استفاده آسانی دارد. این دستگاه از سه عدد سنسور استفاده می کند.

  • اولین سنسور ، بایو آمپدانس نام دارد. کار آن فرستادن جران ضعیفی به پوست است. که با این کار می تواند مقدار آب و همچنین رطوبت پوست را بررسی کند.
  • سنسور بعدی برای به دست آوردن مقدار سلولیت های بدن افراد استفاده می شود . که این کار را توسط تکنولوژی اینفرارد یا همان مادون قرمز انجام می دهد.
  • سنسور بعدی برای به دست آوردن مقدار قوی بودن پوست و محکم بودن آن را بررسی می کند. در این روش این سنسور پوست را به بالا می کشد. و سنسور بررسی می کند که چه هنگام طول می کشد تا پوست به حالت قبلی خودش برگردد، که این موضوع نشان دهنده قوام و استحکام پوست است.
  • در این دستگاه دو عدد دوربین با کیفیت HD قرار دارد.
  • دارای یک ریزپردازنده برای انجام تجزیه و تحلیل نتایج است . که نتایج به دست آمده به پزشک زیبایی با توجه به آنها دستگاه مناسب برای آن بیمار و همچنین نوع درمان مناسب را اائه دهد.
  • این دستگاه قادر به ذخیره کردن موارد و اطلاعات هر بیمار است. همچنین می تواند اطلاعات لازم را برای بیمار ارسال کند و یا آنها را پرینت بگیرد.

این دستگاه می تواند در مدت زمان 10 دقیقه ، تعداد 10 تا آنالیز متفاوت روی پوست انجام دهد. از جمه آنها می توان به بررسی صاف بودن سطح پوست، تشخیص  دادن لکه های پوست، میزان شفافیت پوست، و بررسی کلی ساختار پوست اشاره نمود.

قیمت دستگاه اسکن و آنالیز پوست تالگو

لیفت پوست با تالگو

این دستگاه با استفاده از ماساژ می تواند موجبات لیفت پوست در صورت و بدن را فراهم کند. مخترع این ماساژ یک پزشک زیبایی  آمریکایی و یک فرد متخصص زیبایی در فرانسه بود. آنها به دنبال روش جایگزینی برای انجام جراحی های زیبایی بودند. تالگو بعد از سالیان توانست از این ماساژ در دستگاه خود استفاده کند و آن را ارتقا ببخشد. فناوری به کار رفته در این ماساژ تالگو ، استفاده از سرم های اکسپشنال حاوی هورمون های جلبک طبیعی است.
همین موضوع باعث شده تا نتایج فوق العاده ای داشته باشد. در حقیقت کار این سرم تحریک کردن کلاژن ها و بهتر کردن روند تولید هیالورونیک است. به همین دلیل برای از بین بردن لکه هایی که در اثر گذشت زمان ایجاد می شوند و همچنین چین و چروک های ایجاد شده بسیار موثر باشد.
و همینطورر باعث استحکام پوست و بالا بردن و به اصطلاح لیفت پوست می شود. متخصصین پوست تالگو باید توانایی بالایی داشته باشند تا بتوانند کار لیفت پوست را به صورت دستی انجام دهند. چون در این روش همه ماهیچه های صورت تحت تأثیر قرار می گیرند. اما نتایج به دست آمده از این روش بسیار فوق العاده است. برای اطلاع از قیمت دستگاه اسکن و آنالیز پوست تالگو با متخصصین ما تماس حاصل نمائید.

قیمت دستگاه اسکن و آنالیز پوست تالگو

مزایای لیفت تالگو

  • از بین بردن خطوط صورت تنها در 6 تا 12 جلسه
  • افزایش استحکام بافت صورت
  • فرم دهی دلخواه به صورت
  • شفاف کردن و شاداب کردن صورت
  • ماندگاری بالایی دارد.
  • انرژی موجود در ماهیچه ها با این روش موجب بهبود گردش خون رسانی می شود.
  • بازیابی انعطاف پذیری ماهیچه ها

قیمت دستگاه اسکن و آنالیز پوست تالگو

قیمت دستگاه اسکن و آنالیز پوست تالگو

همه انسان ها دارای پوست های متفاوتی هستند. داشتن اطلاعات کافی از نوع پوست و مشکلات آن برای متخصصین بسیار ضروری است. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دستگاه اسکن و آنالیز پوست تالگو با شماره های زیر تماس بگیرید.

تماس با ما