قیمت خرید دستگاه لیزر دایود الکس 2020

قیمت خرید دستگاه لیزر دایود الکس 2020 با توجه به مدل و سال ساخت آن تعیین می شود. برای اطلاعات بیشتر توصیه می شود تا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

دستگاه لیزر دایود الکس چیست؟

همه ما خصوصاً بانوان به دنبال داشتن بدنی تمییز و عاری از هر گونه موی زائد هستیم. اکثر ما انواع روش های از بین بردن موهای زائد را استفاده کرده ایم . گاهاً با بعضی ها دچار مشکل شده ایم . بعضی های جوابگوی همه افراد نیستند و با توجه به وضعیت بدنی و پوست هر فردی یک روش درمان برای آن مورد نیاز است. امروزه روشهای زیادی وجود دارند که بدون درد و کمترین عوارض می توانید نتایج دلخواه خود را کسب کنید.
دستگاه لیزر دایود الکس یک روش موثر دائمی با ماندگاری بالا است. با به وجود آمدن دستگاه لیزر دایود الکس تحول شگرفی در صنعت لیزر به وجود آمد . این دستگاه ساخت کشور چین می باشد اما تمام استاندارد های بین المللی را دارد.با استفاده از این دستگاه می توانید از شر موهای زاید خود خلاص شوید. لیزر یک طول موج دارد.ک که دستگاه ها بر اساس آن دسته بندی می شوند. دایود هم طول موج بین 800 تا 810 نانومتر دارد . اما طول موج الکس الکس ثابت است و 755 نانو متر است. ویژگی آن این است که هر دو طول موج را به صورت مشترک و ترکیبی دارد.

قیمتی خرید دستگاه لیزر دایود الکس 2020

روش کار دستگاه لیزر دایود الکس چیست؟

همانطور که گفته شد این دستگاه طول موج های 800 تا 810 نانومتر را به صورت پالس به صورت می فرستد. که ملانین مو می تواند این طول موج های با سرعت بالا را جذب کند. این دستگاه فقط مدل چینی آن موجود است اما تمام استاندارد ها را شامل می شود. برای افراد ایرانی که اغلب پوست های سفید و روشن دارند بسیار مناسب است . اما می تواند برای افرادتیره پوست هم استفاده شود اما باید حتما این کار توسط پزشک حاذق انجام گیرد.

قیمت خرید دستگاه لیزر دایود الکس 2020

تفاوت های بین دستگاه لیزر دایود الکس و الکساندرایت چیست؟

این موضو ع که دستگاه لیزر دایود الکس با دستگاه لیزر الکساندرایت متفاوت است کاملاً مشخص است. در زیر به تعدادی از تفاوت های آنها می پردازیم:

  1. طول موج های دستگاه لیزر دایود الکس بین 75 تا 1060 را شامل می شود. اما در مدل الکساندرایت طول موج همیشه یکی است و در 755 ثابت شده است.
  2. لیزر کردن با دستگاه الکساندرایت به صورت جامد انجام می گیرد.اما در لیزر دایود الکس اینگونه انجام نمی شود.
  3. دستگاه لیزر دایود الکس را اگر استفاده می کنید باید بعد از مدتی سورس آن را عوض کنید. در صورتی که دستگاه الکساندرایت این ویژگی را ندارد.
  4. استفاده از لیزر دایود الکس بر روی پوست و به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه فاصله ای انجام می شود اما در مدل الکساندرایت دستگاه لیزر باید از بدن فاصله داشته باشد. تا امواج برای بدن ضرری نداشته باشد.
  5. دستگاه لیزر دایود الکس برای افراد ایرانی نتایج بهتری را می دهد زیرا در ملانین کمتری جذب شده اما قدرت نفوذ پذیری آن بسیار بالا ات. ولی دستگاه الکساندرایت بر عکس الکس است و قدرت نفوذ کمتری دارد.در عین حال جذب ملانین در آن بالا است.
  6. هنگام استفاده از دستگاه لیزر دایود الکس پزشک بر روی بدن شما ژل می مالد. اما در الکساندرایت نیازی به استفاده از ژل نیست.

قیمت خرید دستگاه لیزر دایود الکس 2020

قیمت خرید دستگاه لیزر دایود الکس 2020

عوامل زیادی در قیمت خرید دستگاه لیزر دایود الکس 2020 موثر هستند. درست است که مدل چینی دستگاه موجود است . اما این دستگاه تمام استاندارد ها را در سطح بین المللی دارد.

 

تماس با ما