قیمت انواع دستگاه های میکرودرم استارمکس بیوتی

قیمت انواع دستگاه های میکرودرم استارتمکس بیوتی در سایت های مختلف متفاوت است. دستگاه های استاترمکس بیوتی سالنی و کلینیکی را می توانید با نازل ترین قیمت از طریق مجموعه تجهیزات زیبایی و پوست آروینیا تهیه کنید. برای سفارش این دستگاه می توانید هم اکنون با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

آشنایی با دستگاه میکرودرم

امروزه رسیدگی به پوست و اهمیت دادن به سلامتی آن به مهم ترین روتین های خانم ها تبدیل شده است. دستگاه های پاکسازی و لایه برداری زیادی وجود دارد. اما در این میان دستگاه های میکرودرم شناخته شده ترین و با کیفیت ترین دستگاه های پاکسازی پوست به شمار می رود. که حتی ممکن است شما نیز با آن آشنایی داشته باشید. در اکثر سالن های زیبایی این دستگاه وجود دارد و مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. از طرفی مارک های مختلف این دستگاه در بازار وجود دارد و اولین و مهم ترین دغدغه برای خرید دستگاه های میکرودرم ابریژن، شناسایی بهترین مارک ارائه دهنده آن است. در زیر با مشخصات دستگاه میکرودرم استارمکس بیوتی آشنا خواهیم شد.

خرید دستگاه میکرودرم استارمکس بیوتی

دستگاه میکرودرم استارمکس بیوتی

آلودگی هوا، تغذیه نامناسب، استرس، مصرف دخانیات و عوامل ژنتیککی تاثیر منفی زیادی روی سلامت پوست دارد. همچنین بالا رفتن سن و حاملگی نیز از جمله عوامل طبیعی موثر در ایجاد خطوط ریز وچین و چروک های روی پوست به شمار می رود. میکرودرم ابریژن تاثیر و فواید زیادی در کاهش این چین و چروک ها و بهبود مسکلات پوستی دارد. دستگاه میکرودرم استارمکس بیوتی در دو مدل سالنی و کلینیکی طراحی و عرضه شده است که برای سالن های زیبایی و کلینیک های زیبایی پوست قابل استفاده است. در زیر به بررسی مشخصات دستگاه میکرودرم استارمکس بیوتی می پردازیم.

مشخصات دستگاه میکرودرم استارمکس بیوتی

دستگاه میکرودرم استارمکس بیوتی در سه پروب الماسه، پودری و لیفتینگ ارائه می شود. در پروب پودری با استفاده از پودر اکسید آلومینیوم، عمل لایه برداری از سطح پوست توسط پزشک یا اپراتور انجام می شود. کاربردهای این روش در زیر آورده شده است:

  • از بین بردن چین و چروک های عمیق
  • حذف جوش های سرسیاه و سرسفید
  • از بین بردن جای آکنه
  • کاهش منافذ باز پوست
  • از بین بردن لک های حاملگی

باید به این نکته توجه کرد که در پروب الماسه نیاز به هیچ گونه پودری نیست و این روش برای از بین بردن لک های رنگی پوست، از بین بردن تیرگی زیربغل، از بین بردن جای بخیه استفاده می شود.

خرید دستگاه میکرودرم استارمکس بیوتی

قیمت دستگاه میکرودرم استارمکس بیوتی

دستگاه استارمکس بیوتی همانطور که گفته شد کاربردهای زیادی دارد. اگر شما سالن زیبایی دارید یا کلینیک تخصصی پوست را اداره می کنید حتما به یکی از دستگاه های زیبایی پوست که امروزه نیز مشتریان زیادی به همراه دارد، نیاز خواهید داشت. برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه های میکرودرم استارمکس بیوتی می توانید همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما