فروش دستگاه پلاسما جت ایرانی

فروش دستگاه پلاسما جت ایرانی توسط شرکت آروینیا انجام می شود. این شرکت مدلهای گوناگون این دستگاه را تولید و عرضه می کند. یکی از این دستگاه ها ، دستگاه پلاسما جت پلاروکس است. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان تماس حاصل نمائید.

دستگاه پلاسما جت ایرانی پلاروکس

استفاده از دستگاه های زیبایی به قدری گستردگی پیدا کرده است ، که می توان آنها را به عنوان لوازم آرایشی با ماندگاری بالا در نظر گرفت . پیری پوست مسئله ای است که اگر توسط خودمان رعایت شود از قبیل رعایت کردن موارد ایمنی و بهداشتی ،در مقابل موارد آلاینده و  آسیب رسان به پوست مثل نور خورشید. اما باز هم نمی توان جلوی پیر شدن و بالا رفتن سن را گرفت. بنابراین بسیاری از مردم و خصوصاً خانم ها دنبال روشی برای جوانی دوباره می  گردند.
ما به شما استفاده از دستگاه پلاسما جت ایرانی پلاروکس را معرفی می کنیم . با استفاده از آن دیگر نیازی به جراحی و روش های سنگین و هزینه بر نیست . حتی کسانی که نتوانسته اند با روش های جراحی به نتایج مدنظر خود برسند ، می توانند از دستگاه پلاسما جت پلاروکس استفاده کنند و نتایج قابل قبولی را کسب نمایند.

فروش دستگاه پلاسما جت ایرانی

عملکرد دستگاه پلاسما جت ایرانی پلاروکس

عملکرد این دستگاه را می توان شبیه دستگاه های لیزر تصور کرد. این دستگاه از عمل لتصعید برای سلولهای روی سطح پوست بهره می گیرد. می تواند مشکلات مربوط به پلک ها را درمان نماید. این دستگاه استفاده زیادی در کسانی که عمل بلفاروپلاستی انجام داده اند دارد. بلفاروپلاستی باعث ایجاد پف بالای پلک هاه می شود. که میتوان با استفاده از دستگاه پلاسما جت آنها را از بین برد.
در این روش تعامل زیادی بین پزشک و بیمار وجود دارد. به نوعی بیمار می تواند در رسیدن به نتایج مد نظر خود دخیل باشد. میتواند هنگام انجام پلاسما جت چشمان خود را باز کرده و نظر بدهد. فروش دستگاه پلاسما جت ایرانی توسط شرکت آروینیا انجام می شود و شما می توانید از انواع این دستگاه ها استفاده کنید. دستگاه پلاسما جت پلاروکس یکی از بهترین دستگاه ها است. که لازم است در هر کلینک زیبایی و پوست وجود داشته باشد.
تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه ، عمل تصعید (تبدیل جامد به گاز ) است که باعث از بین رفتن و جمع شدن لایه های قسمت زیر پوست می شود.

ویژگی های دستگاه پلاسما جت پلاروکس

  • راحت بودن استفاده از این دستگاه
  • به وجود آمدن نشاط و شادابی در حین استفاده و پس از آن
  • انجام لیفت یا بالا کشیدن پوست صورت
  • درمان کردن منافذ باز در پوست
  • درمان کردن کک و مک و لک و پیس ، اسکار ، آکنه
  • درمان کردن چروک های ریز پوست
  • باعث جوانی و شادابی و درخشش پوست می شود.
  • نسبت به روش جراحی پلک، عارضه کمتری دارد.
  • کم بودن زمان درمان با پلاروکس (نیم ساعته قابل انجام است.)
  • به زودی پوست بهبود می یابد. و کمتر از ده روز می توان از شر التهابات راحت شد.

فروش دستگاه پلاسما جت ایرانی

روش پلاسما جت در چه نقاطی از بدن می تواند استفاده شود؟

پلاسما جت بینی

خبر خوب برای کسانی که بینی بزرگی دارند اما ترس از عمل جراحی و عوارض بعد از آن ، اجازه این کار را به آنها نمی دهد. برای بینی های گوشتی بهترین نتایج را می دهد.می تواند بینی را کوچک کند.عیب های آن را از بین ببرد. ( بدون هیچ عارضه ای).  گرمایی که از طریق پلاسما بهب سطح بینی می رسد باعث ذوب شدن چربی ها و سفت شدن بافت زیر آن می شود.تا بینی خوش فرم شود.این روش به صورت نقطه نقطه روی بینی انجام می شود و بسیار دقیق عمل می کند. بعد از یک هفته اثری از نقاط روی بینی نیست.

پلاسما جت صورت

دستگاه پلاسما جت بیشتر بر روی صورت استفاده می شود و بعد از حدود یک هفته می توان به نتایج دلخواه دست پیدا کدر. این موارد عبارتند از: از بین بردن کک و مک ها . لک ها. از بین بردن چین و چروک های ریز در پوست صورت. از بین بردن منافذ باز پوست . بالا کشیدن پوست صورت.

فروش دستگاه پلاسما جت ایرانی

پلاسما جت غبغب

موارد زیادی در ایجاد غبغب دست دارند. از جمله افزایش سن و ارث. لازم به توضیح است که اگر می خواهید بدانید غبغب دارید یا نه، زاویه بین چانه و گردن خود را اندازه بگیرید. اگر از 110 درجه بیشتر باشد یعنی شما غبغب دارید . اما اگر بین 90 تا 110 درجه باشد نشان دهنده عدم وجود غبغب است. این روش بسیار مناسب است و می تواند جایگزین روش های جراحی هزینه بر شود.

فروش دستگاه پلاسما جت ایرانی

شرکت آروینیا فروشنده انحصاری دستگاه پلاسما جت مدل پلاروکس است. مدلهای زیادی از دستگاه های پلاسما جت وجود دارند. شرکت ما فروش دستگاه پلاسما جت ایرانی را توسط کارشناسان خبره خود انجام می دهد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما