فروش دستگاه میکرودرم کلینیکی و سالنی در تهران

فروش دستگاه میکرودرم کلینیکی و سالنی در تهران از طریق این سایت امکان پذیر است. اکثر شرکت های تولید کننده و وارد کننده انواع دستگاه میکرودرم ابریژن در تهران هستند و شما به راحتی می توانید بهترین دستگاه میکرودرم ابریژن را خریداری کنید.

دستگاه میکرودرم ابریژن چه دستگاهی است؟

دستگاه میکرودرم ابریژن جهت پاکسازی انواع پوست چرب، خشک، حساس و معمولی استفاده می شود. دارای شرایط سنی خاصی نیست و برای بانوان و آقایان مناسب ترین روش لایه برداری است.

بنابراین درصد افرادی که می توانند از این دستگاه استفاده کنند بسیار زیاد است.

دستگاه میکرودرم ابریژن کار لایه برداری را در لایه های سطحی پوست انجام می دهد و سلول های تازه و جوان را جایگزین سلول های مرده پوست می کند.

فروش میکرودرم ابریژن تهران

تفاوت میکرودرم ابریژن در سالن و کلینیک چیست؟

امروزه علاوه بر کلینیک ها و مطب های پوست استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن در آرایشگاه هم بسیار متداول است. اما تفاوت در چیست؟

طبیعتا تعداد مراجعین به یک سالن زیبایی بسیار کمتر از مطب پوست است. بنابراین معمولا دستگاه های میکرودرم ابریژن سالنی مخزن پودر کوچکتری دارند و قردت موتور کمتر.

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی از دستگاه میکرودرم سالنی بیشتر است. و این یک امر کاملا طبیعی است. کسی که برای پاکسازی پوست خود به پزشک مراجعه می کند یعنی اهمیت زیادی به پوست خود می دهد و انتظار نتیجه مطلوب دارد.

قیمت دستگاه میکرودرم ابریژن سالنی

دستگاه های میکرودرم ابریژن سالنی ارزان تر از دستگاه میکرودرم مطبی هستند. اما اگر سالنی بزرگ است و مراجعین زیادی دارد پیشنهاد ما استفاده از یک دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی است.

فروش دستگاه میکرودرم کلینیکی و سالنی در تهران

اصولا سفارش دستگاه میکرودرم ابریژن به صورت اینترنتی است. اما برای عزیزانی که در تهران هستند این امکان وجود دارد که دستگاه میکرودرم ابریژن خود را به صورت حضوری انتخاب نمایند.

برای خرید انواع دستگاه میکرودرم ابریژن سالنی و کلینیکی می توانید با ما در ارتباط باشید.

تماس با ما