عرضه دستگاه هیدرودرمی گرند دیوایس

دستگاه هیدرودرمی گرند دیوایس یکی از بهترین دستگاه ها برای آب رسانی به صورت و رفع مواد زاید از پوست می باشد. عرضه این دستگاه در نمایندگی های مجاز در سراسر کشور با کیفیت بالا و گارانتی معتبر صورت می پذیرد.

هیدرودرم ابریژن و تاثیر آن بر روی پوست صورت

پوست هر شخصی اگر سالم باشد، جلوه بسیار زیبایی خواهد داشت. رطوبت، تغذیه رسانی و کلاژن عواملی هستند که باعث سلامت پوست می شوند. و آن را درخشان و شفاف می کنند. مشکلاتی هم چون, کم آبی, قرار گرفتن در معرض نور خورشید, سیگار کشیدن و آلودگی, تغذیه ی نا مناسب و مشکلات ژنتیکی و … علائم پیری را بر روی پوست انسان افزایش می دهد.

با گذشت زمان هم در مردان و هم در زنان پوست ان ها  دچار علائم پیری می شود. و با افزایش سن نیز منافذ پوستشان بزرگ تر می شود. خوشبختانه پوست انسان این قابلیت را دارد که دوباره خود را ترمیم کند. در چنین شرایطی می توانید با درمان های پوستی دوباره سلامت پوست خود را احیا کنید. این درمان ها مثل هیدرودرم ابریژن می توانند آلودگی ها و بافت های مرده ی پوست شما را از بین ببرند و مواد مغذی و آب کافی را به آن برسانند. هیدرودرم ابریژن نه تنها برای افزایش سلامت کلی پوست شما مفید است، بلکه برای بهبود ظاهر آن نیز مناسب می باشد و می تواند فواید زیادی را برای پوست شما به همراه داشته باشد.

عرضه ی دستگاه هیدرودرم

معرفی دستگاه هیدرودرمی گرند دیوایس

از آن جا که افراد زیادی به شادابی و تمیز بودن پوست صورت خود اهمیت بسیار زیادی می دهند. پیشرفت های علم و تکنولوژی به کمک این افراد آمده است. و با ساخت دستگاه های پیشرفته این کار به راحتی انجام می پذیرد.
یکی از دستگاه های بسیار معروف و مرغوب در این زمینه دستگاه هیدرودرمی گرند دیوایس بوده که وظیفه اصلی آن جوان سازی پوست می باشد.
این دستگاه با تزریق مواد مغذی و هم چنین آب رسانی به پوست مشکلاتی مانند چین و چروک ها و خشکی پوست هم چنین آفتاب سوختگی و تیرگی های پوست را از بین می‌ برد.
این دستگاه شامل قسمت های مختلفی می باشد. از جمله:

  • دارای پروپ های شیشه ای با مدل های دو شاخه تخت و توپی هم چنین شانه‌ ای می ‌باشد.
  • دارای دسته هایی فرکانس برای استفاده پروپ های شیشه‌ ای است.
  • شامل دو مدل کلید است. که برای روشن خاموش کردن و یا تنظیم حالت آن استفاده می شود.
  • دارای الکترود های هیدرودرمی، دزن و جریان می‌باشد.

این دستگاه با توجه به نفوذ به عمق پوست در لایه های زیرین پوست باعث آب رسانی قوی شده و هم چنین به عنوان یک لایه بردار بسیار مناسب عمل می کند.
مهم ترین نکته ای که در مورد این دستگاه باید گفته شود این است که در حین پاک سازی پوست از سلول های مرده و یا آب رسانی به عمق پوست هیچ گونه درد و خون ریزی ندارد.

دستگاه هیدرودرمی گرند دیوایس

روش هیدرودرم ابریژن چگونه انجام می شود؟

روش هیدرودرم ابریژن بر مبنای روش میکرودرم ابریزن بنا شده است. اما با روش میکرودرم ابریژن تفاوت هایی دارد. روش هیدرودرم ابریزن در چند محله انجام می شود. که مراحل انجام روش هیدرودرم ابریژن به شرح زیر می باشند.

لایه برداری :

لایه برداری باعث می شود تا آنزیم هایی که عامل خشکی پوست هستند و  سلول های مرده ی پوست و آلودگی ها و کثیفی هایی که در لا به لای حفره ها وجود دارند، از بین بروند.

پاک سازی:

این مرحله باعث نرمی و لطافت پوست شما می شود و دستگاه آن به صورت نوک الماسی شکل می باشد.

سم زدایی:

یک نوع وکیوم و یا هیدروجت است که به طور کامل روی پوست شما حرکت می کند و چربی های اضافه و تمام آلودگی ها را از قسمت های عمیق منافذ پوست پاک سازی می کند.

آب رسانی :

برای این مرحله سرم ها و مواد مغذی را به عمق پوست شما وارد می کنند و تازگی و طراوت آن را بازیابی می کنند.

جوان سازی

پوست شما در این مرحله با ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و پپتید ها ترکیب می شود و در نتیجه سلامت و زیبایی آن دوباره احیا خواهد شد.

فایده هایی که روش هیدرودرم ابریژن می تواند برای پوست صورت داشته باشد

  •  خطوط روی صورت و چین و چروک ها را از بین می برد.
  •  انعطاف پذیری و سفتی پوست را افزایش می دهد.
  •  بافت خشن پوست را بهبود می بخشد.
  •  قسمت های تیره و خشک پوست را از بین می برد.
  •  لکه ها و آکنه های قهوه ای پوست را کم رنگ تر می کند.
  •  انواع جوش های زیر پوستی و جوش های سر سیاه و سر سفید را از بین می برد.
  •  تعادل چربی پوست را بهبود می بخشد.
  •  منافذ بزرگ پوستی را کاهش می دهد.
  • پوست را آب رسانی می کند.
  • باعث مقاوم شدن پوست می شود.
  • پوست را نرم و لطیف و مرطوب می کند.

عرضه ی دستگاه هیدرودرم

قیمت دستگاه هیدرودرمی گالوانیک در بازار

دستگاه هیدرودرمی گالوانیک یکی از تخصصی ترین انواع دستگاه های زیبایی برای استفاده در کلینیک های پوست و هم چنین سالن های زیبایی به شمار می آید.
بدین جهت که این دستگاه کار دو دستگاه مختلف را یک جا انجام می دهد. و دارای قطعات مختلفی می باشد.

که در بازار با توجه به کیفیت های مختلفی که وجود دارد. دارای قیمت های گوناگون است.
بهترین و با کیفیت ترین انواع این دستگاه ها پس از یک بار استفاده بر روی پوست صورت باعث گلگون شدن و طراوت قابل توجهی می ‌شود.
ارائه برخی از اقلام به همراه دستگاه هیدرودرمی گالوانیک مانند کابل برق, سی دی های آموزشی, پروپ شیشه های اضافه و بسیاری از موارد دیگر, در قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار می باشد.
البته تاثیر اساسی در قیمت این محصول وجود برگه گارانتی و خدمات پس از فروش این محصول بوده است.
هم چنین آموزش های رایگان برای نصب و راه اندازی آن به قیمت نهایی آن در بازار فروش تاثیر گذار می باشد.

هیدرودرم ابریژن برای چه افرادی مناسب است؟

هیدرودرم ابریزن با لایه برداری از سطح پوست بسیاری از مشکلات پوستی را بر طرف می کند. و این روش برای افرادی که پوست حساس دارند بسیار مناسب است. اما اینکه په افرادی می توانند از فواید این روش بهره مند شوند را در زیر آورده ایم.

  • افرادی که لکه‌ های تیره یا قهوه ‌ای روی پوست خود دارند.
  • افرادی که پوستی کدر و خشک دارند.
  • افرادی که خطوط ریز و چین و چروک‌ های سطحی روی پوست خود دارند.
  • افرادی که جای زخم یا آکنه روی پوست دارند.
  • افرادی با پوستی که به آب رسانی نیاز دارد.
  • افرادی که منافذ پوستی بزرگی روی سطح پوست خود دارند.

مرکز فروش بهترین مارک دستگاه هیدرودرمی

به دلیل این که دستگاه هیدرودرمی بسیار کارآمد می باشد و دارای تنوع بسیار زیادی می باشد. برای یافتن بهترین مارک دستگاه با قیمت مناسب بهترین توصیه این است. که به مراکز فروش معتبر این کالاها مراجعه کنید.

مراجعه به نمایندگی های مجاز پخش و فروش این محصولات به دلیل وجود مشاوران زبده و کار بلد می ‌تواند این مزیت را برای شما داشته باشد. که از راهنمایی‌ های آن ها بهترین استفاده را کرد.

با توضیح نیاز خود برای آن ها و مشخص کردن بودجه خود آن ها می توانند بهترین مارک دستگاه هیدرودرمی با قیمت مناسب را به شما معرفی کرده تا به بهترین وجه ممکن نیاز شما برآورده شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما