شرکت فروش دستگاه هیدرودرم هاینس

فروش دستگاه هیدرودرم هاینس از بهترین برند های بازار با قیمتی شگفت انگیز و کمترین زمان ممکن از طریق سایت شرکت فروش مستقیم دستگاه هیدرودرم هاینس به انجام می رسد.
فاکتور های زیادی در به وجود آوردن ضایعات پوستی نقش دارند. مشکلاتی از قبیل لکه و خشکی پوست، چین و چروک و التهابات پوستی که مهم ترین آنها عبارت اند از:

  1. تغذیه غلط
  2. نور آفتاب
  3. مصرف بعضی از دارو ها

امروزه شاهد تولید تعداد کثیری از دستگاه های زیبایی پوست هستیم که به نوعی توانسته اند کمک شایانی را به برطرف نمودن هر یک از مشکلات پوستی، نموده باشند.
یکی از این دستگاه ها، دستگاه هیدروم است که از مارک های گوناگونی در بازار موجود می باشد.
عمده عملکرد های این دستگاه از این قرار است:

  • به روز ترین متد درمانی
  • مسدود کننده منافذ باز پوست
  • از بین برنده خشکی پوست و دهیدراته
  • پاک کننده سلول های مرده پوست
  • روشن کننده و صاف کننده پوست
  • از بین برنده جوش و آکنه
  • کاهنده چین و چروک های سطحی و عمقی
  • پیش گیری از ایجاد جوش
  • پاک سازی عمیق پوست های چرب
در حال حاضر از مارک های فوق العاده باکیفیت دستگاه هیدروم، می توان دستگاه هیدرودرم هاینس را پیشنهاد نمود که در ادامه با این مارک بیشتر آشنا خواهید شد.

معرفی روش هیدرودرم ابریژن

هیدرودرم ابریژن یکی از روش‌ های نوین جوان سازی پوست است. این روش بر پایه ‌ی میکرودرم ابریژن بنا شده است. اما این دو روش تفاوت ‌های زیادی با هم دارند. در واقع روش هیدرودرم ابریژن از ترکیب میکرودرم ابریژن الماسی، ماساژ کششی و سیستم آب رسانی بسیار قوی به پوست ساخته شده است. این سه مورد در کنار هم یک درمان بسیار موثر برای جوان سازی پوست را می ‌سازند.

این روش جوان سازی برای تمام انواع پوست مناسب است. و سرمی که در روش هیدرودرم ابریژن استفاده می شود برای مدیریت آکنه ‌ها و رفع علایم پیری پوست بسیار موثر است. هیدرودرم ابریژن می ‌تواند پوست ‌هایی که به هر دلیل دچار آسیب شده‌ اند را درمان کند؛ از آسیب ‌های ناشی از آفتاب، زخم ‌ها و اسکار ها گرفته تا تاثیرات ناخواسته ی افزایش سن. این روش با استفاده از سیستم مختص به خود ملایم ‌تر و موثر تر از روش میکرودرم ابریژن کریستالی، عمل می کند و باعث نرمی، درخشش و جوانی پوست می ‌شود.

روش هیدرودرم ابریژن, لایه برداری پوست را به کمک آب انجام می دهد. و با کمک لایه برداری سلول های مرده و قدیمی پوست را از بین می برد و در نتیجه پوست تحریک می شود تا سلول های جدیدی را تولید کند.

شرکت دستگاه هیدرودرم

مشخصات دستگاه هیدرودرم هاینس

در دستگاه هیدرودرم هاینس از آب برای رفع آلودگی، از بین بردن سلول های مرده پوست و تخلیه جوش های سر سیاه و سفید استفاده می شود. به این ترتیب پاک سازی پوست به خوبی انجام می گیرد.
آب رسانی پوست توسط این دستگاه سبب افزایش جریان خون، کلاژن سازی و شفافیت پوست می گردد.
این دستگاه دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی است که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می سازد.
از مشخصات این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. فرکانس های پوست که سبب کلاژن سازی می شوند.
  2. ماسک حرارتی جهت افزایش گردش جریان خون به کار می رود.
  3. الکترود دزن که برای پاک سازی پوست استفاده می گردد.
  4. بخش هیدرودرمی که جهت آب رسانی پوست مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. و توان ۳۰ ولت

فروش دستگاه هیدرودرم هاینس

از کجا مارک اصلی هیدرودرم Hi-ness بخرم؟

در دنیای مدرن کنونی و بازار های متنوع خرید و فروش شاهد انواع مدل های مختلف از دستگاه های هیدرودرم و میکرودرم هستیم.
با توجه به این که امروزه، امکان خرید برند های اورجینال کاری بس دشوار بوده و پای سود جویان به این حوزه نیز کشانده شده است، از این رو خریداران با دغدغه خرید مواجه هستند.
این نمایندگی معتبر و شناخته شده در زمینه فروش اینترنتی، محصولات اورجینال و با کیفیت خود را با اصل مشتری مداری به بازار عرضه می کند. فروش دستگاه هیدرودرم هاینس یکی از آن ها است.
از جمله دستگاه هایی که توسط این شرکت به صورت تضمین شده در اختیار عموم افراد قرار می گیرد، دستگاه هیدرودرم هاینس می باشد.
با استفاده از این دستگاه مطمئناً بهترین شیوه لایه برداری، پاک سازی و جوان سازی پوست را تجربه خواهید کرد.

چنین به نظر می رسد که خرید از نمایندگی های فروش مستقیم که مستقیماً به کارخانجات تولیدی دسترسی دارند، با کوتاه کردن دست واسطه ها، خریدی مطمئن را برای خریداران رقم بزند.

هیدرودرم ابریژن چگونه انجام می شود؟

روش هیدرودرم ابریژن همان گونه که گفته شد. برای پاک سازی و  جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. این روش در واقع در سه مرحله انجام می شود که به شرح زیر می باشند.

  • با از بین بردن آلودگی ها و سلول های مرده ی پوست, پوست را پاک سازی و لایه برداری می کند. تا پوست جدید و سالمی ظاهر شود.
  • روش هیدرودرم ابریژن بدون این که پوست را تحریک کند و یا فشاری بر پوست ایجاد کند, منافذ باز روی پوست را می بندد.
  • در نتیجه نا خالصی های روی پوست, از پوست خارج می شوند و با تغذیه و محافظت از آن به وسیله ی ماساژ، سرم ها، آنتی اکسیدان ها و ماسک ها, پوست را آب رسانی و هیدراته می کند.

در این روش درمانی از یک نازل دستی که با محلول و اکسیژن پر شده است، استفاده می شود. این محلول با توجه به شرایط پوست انتخاب می شود. نازل, سلول های مرده و لایه های مرده را بدون این که پوست را تحریک کند. و یا دردی ایجاد کند, از بین می برد و در حین درمان سرم و اکسیژن بیشتری به پوست انتقال می دهد. در نتیجه با تزریق مواد معدنی و مغذی به درون پوست, باعث بهبود رنگ و بافت پوست می شود.

تفاوت روش هیدرودرم ابریژن با روش میکرودرم ابریژن

همان طور که قبلا هم گفته شد روش هیدرودرم ابریژن بر پایه ی روش میکرودرم ابریژن بنا شده است. اما تفاوت هایی نیز با هم دارند.

در روش هیدرودرم ابریژن خود از سه درمان مختلف تشکیل شده است. لایه برداری، پاک سازی و آب رسانی. که  به طور هم زمان انجام می شوند. و می‌ توان با استفاده از سرم‌ های آنتی‌ اکسیدانی و درمانی مختلف، انواع مشکلات پوستی را بر طرف کرد.

اما در روش میکرودرم ابریژن فقط کار لایه برداری انجام می شود. و پوست را هیدراته نمی کند. در روش میکرودرم ابریژن با استفاده از دستگاه مخصوص کریستال ها را روی صورت می پاشند. و از این طریق عمل لایه برداری از پوست را انجام می دهند. اما چون این کریستال ها حالت تیز و برنده ای دارند. و بر روی پوست خراش هایی را ایجاد می کنند. نمی توان از این روش برای لایه برداری پوست دور چشم و نواحی حساس صورت استفاده کرد. البته نا گفته نماند که این مشکل تا حدی با معرفی دستگاه میکرودرم نوک الماسی بر طرف شد. در این دستگاه مشکل پاشیده شدن کریستال حل شده است و به راحتی می توان از دستگاه میکرودرم نوک الماسی عمل لایه برداری را در اطراف چشم و دهان انجام داد، اما مشکل هیدراته شدن پوست هم چنان بر قرار است و پوست را آب رسانی نمی کند. در نتیجه با استفاده از روش میکرودرم ابریژن فقط لایه برداری و جوان سازی پوست انجام می شود.

شرکت دستگاه هیدرودرم

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای روش هیدرودرم ابریژن نیستند ؟

  • افرادی که در حال درمان آکنه و یا جوش های پوست خود هستند و از دارو هایی مثل راکوتان استفاده می کنند.
  • کسانی که به بیماری ‌های واگیردار، عفونت‌ های ویروسی، مشکلات انعقاد خون، درماتیت و اگزما دچار هستند.
  • خانم‌های باردار و شیرده
  • کسانی که صورت خود را وکس کرده ‌اند نباید تا ۴۸ ساعت بعد هیدرودرم انجام دهند.

نمایندگی فروش دستگاه هیدرودرم هاینس با بهترین قیمت

دستگاه هیدرودرم هاینس دستگاهی دیجیتالی است که با آبرسانی پوست موجب جوانسازی، لیفتینگ و اکسیژن رسانی به پوست می شود. شرکت فروش دستگاه هیدرودرم هاینس این دستگاه را به شما توصیه می کند.
دستگاه هیدرودرم هاینس همانند دیگر کالاها در بازار و فروشگاه های اینترنتی کشور، دارای قیمت های متفاوتی است.
بهترین راهکار برای خرید دستگاه هیدرودرم هاینس با مناسب ترین قیمت به صورت اینترنتی از سایت های فروش اینترنتی معتبر می باشد.
هدف این مجموعه فروش حس یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای مشتریانش است.

شما با خرید آنلاین، قادر خواهید بود که کالای مورد نظر خود را با گارانتی اصلی شرکت و به راحتی سفارش داده و آنرا در سریعترین زمان ممکن در هر نقطه ای از کشور دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما