دستگاه میکرودرم کلینیکی فیس آپ face up با قیمت نمایندگی

دستگاه میکرودرم کلینیکی فیس آپ face up با قیمت نمایندگی را می توانید از نمایندگی های مجاز آن در سراسر کشور تهیه کنید. این دستگاه یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های میکرودرم به شمار می رود.

میکرودرم چیست؟

امروزه واژه زیبایی مسئله بسیار مهمی برای همه افراد به شمار می رود. رسیدگی به پوست نیز در زیبایی تاثیر به سزایی دارد. عوامل زیادی وجود دارد که زیبایی پوست را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث می شود که پوست طراوت و شادابی خود را از دست بدهد. به مرور زمان پوست دچار چین و چروک می شود و یا لکه هایی بر روی پوست به وجود می آید. راه های زیادی وجود دارند که بتوان این مشکلات پوستی را درمان کرد. میکرودرم یکی از راه هایی است که می تواند به راحتی مشکلات پوستی را بدون هیچگونه عوارضی درمان کند. میکرودرم یک روش غیر شیمیایی و غیر تهاجمی است که بدون نیاز به عمل باز صورت انجام می شود. این روش سلول های مرده سطح پوست را از بین می برد و پوست را لایه برداری می کند. در نتیجه شادابی و نشاط پوست را به ارمغان می آورد.

دستگاه میکرودرم فیس آپ به قیمت نمایندگی

دستگاه میکرودرم فیس آپ

این دستگاه از مدرن ترین و مجهز ترین دستگاه های میکرودرم است. جایگزین بسیار مناسبی برای دستگاه های میکرودرم پودری به شمار می رود. دستگاه میکرودرم فیس آپ دارای یک هندپیس با چرخش اوربیتالی است که عمل لایه برداری از پوست را انجام می دهد و علاوه بر آن باعث ایجاد میکروپالس ماساژ بر روی پوست و عضلات صورت می شود. این امر موجب افزایش خون رسانی به پوست و در نتیجه کلاژن سازی پوست می شود. دستگاه میکرودرم فیس آپ دارای هد های متنوع درمانی از جنس سیلیکون کاربید است. که هیچگونه حساسیتی روی پوست ایجاد نمی کند.

تفاوت دستگاه میکرودرم فیس آپ با دستگاه میکرودرم پودری

یکی از مزیت های دستگاه میکرودرم فیس آپ این است که در این دستگاه از پودر استفاده نمی شود و به جای آن از یک هندپیس از جنس سیلیکن کاربید با حرکت دورانی و هد الماسه برای لایه برداری استفاده می کند. در دستگاه میکرودرم پودری همان طور که  از نامش پیداست از پودر در این دستگاه استفاده می کند. در دستگاه میکرودرم پودری امکان پاشیدن پودر و یا گیر کردن پودر در دستگاه حین کار وجود دارد. که این مشکل در دستگاه میکرودرم فیس آپ وجود ندارد. مزیت دوم آن این است که در دستگاه میکرودرم فیس آپ میزان لایه برداری از پوست قابل مشاهده است. اما در دستگاه میکرودرم پودری این امکان وجود ندارد. و مزیت سوم آن این است که از دستگاه میکرودرم فیس  آپ به راحتی می توان در اطراف چشم استفاده کرد. اما دستگاه میکرودرم پودری به علت پاشیده شدن پودر در چشم وجود دارد و نمی توان به راحتی عمل لایه برداری اطراف چشم را با استفاده از دستگاه میکرودرم پودری کنترل کرد.

نحوه کار دستگاه میکرودرم کلینیکی فیس آپ

هدی که روی دستگاه وجود دارد به صورت دورانی روی پوست صورت می چرخد و عمل لایه برداری پوست را انجام می دهد و هم زمان با آن پوست صورت را نیز ماساژ می دهد. حرکت دایره ای هد روی پوست, ناپاکی های موجود روی پوست را از بین می برد و ماساژ پوست هم باعث افزایش گردش خون در پوست می شود. ماده ای که در این دستگاه استفاده می شود و با پوست سازگار است از جنس سیلیکن کاربید است.

میکرودرم کلینیکی فیس آپ به قیمت نمایندگی

کاربرد های دستگاه میکرودرم فیس آپ

  • باعث جوان سازی و پاک سازی پوست می شود.
  • به سفت شدن پوست کمک می کند.
  • چین و چروک را کاهش می دهد.
  • جای جوش و زخم را درمان می کند.
  • پوست را ماساژ می دهد.
  • ترک های پوستی را درمان می کند.
  • منافذ باز موجود روی پوست را از بین می برد.
  • لکه ها و کک و مک پوست را بهبود می بخشد.

دستگاه میکرودرم فیس آپ به قیمت نمایندگی

ویژگی های دستگاه میکرودرم فیس آپ

  • کاربری دستی و بسیار راحتی دارد.
  • هد های یک بار مصرف در اندازه های مختلفی دارد و به رعایت بهداشت خیلی کمک می کند.
  • برای هر نوع پوستی مناسب است.

مواردی که ما را از استفاده از دستگاه میکرودرم فیس آپ منع می کند!

  • زمانی که روی ناحیه مورد نظر زخم و بریدگی وجود داشته باشد.
  • عفونت پوستی ویروسی و قارچی در ناحیه مورد نظر وجود داشته باشد.

دستگاه میکرودرم کلینیکی فیس آپ face up با قیمت نمایندگی

دستگاه میکرودرم کلینیکی فیس آپ از پیشرفته ترین و مدرن ترین و مجهز ترین دستگاه های میکرودرم می باشد. این دستگاه با کاربری آسان و راحت, مناسب برای کلینیک داران و سالن داران می باشد. اگر قصد خرید دستگاه میکرودرم کلینیکی فیس آپ face up با قیمت نمایندگی را دارید می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. آنها می توانند شما را راهنمایی کنند تا خریدی راحت داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما