خرید دستگاه میکرودرم ابریژن استند ۱۶۰ پاسکال رها طب

خرید دستگاه میکرودرم ابریژن استند ۱۶۰ پاسکال رها طب از نمایندگی های مجاز سراسر کشور باعث می شود تا خریدی مطمئن و راحت داشته باشید. با خرید بدون واسطه می توانید از دستگاهی با قیمت مناسب برخوردار شوید. برای اطلاع از قیمت این دستگاه می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. و هرگونه سوالی دارید مطرح کنید و پاسخ خود را دریافت کنید.

معرفی روش میکرودرم ابریژن

پوست صورت یکی از قسمت های بدن است که همیشه در معرض هوای گرم و سرد و یا نور آفتاب قرار دارد و بسیار لطیف و آسیب پذیر می باشد. به همین دلیل توجه به سلامت و بهداشت آن نیز بسیار مهم خواهد بود. می دانیم که سلامتی و درخشندگی پوست صورت در زیبایی ظاهری ما تاثیر بسیار زیادی دارد. پوست شفاف، صاف و زیبای دوران جوانی با گذر عمر دچار تغییراتی و البته ناخوشایندی می‌ شود که این تغییرات تا حدی می توانند قابل پیشگیری باشند. قطعا اگر راه های مراقبت از پوست صورت را بدانید و به دقت به آن‌ ها عمل کنید، می‌ توانید پیر شدن  پوست خود را تا سال‌ ها به تاخیر بیدازید. و یا می توانید هر مشکلی که پوست شما داشته باشد را بر طرف کنید.

همان طور که گفته شد پوست ما تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله هوای گرم, هوای سرد, و یا نور خورشیدع استرس, تغذیه ی نا مناسب و از همه مهم تر با گذشت زمان و افزایش سن دچار تغییرات ناخوشایندی می شود. که می تواند بر زیبایی پوست اثر منفی بگذارد. و باعث نا زیبا شدن پوست شود. امروزه روش های زیادی را برای مراقبت از پوست طراحی کرده اند. هر شخصی دوست دارد پوستش سالم و بی عیب باشد. و اگر پوستش دچار مشکل شد قطعا به فکر بر طرف کردن پوست خود می افتد. میکرودرم ابریزن یکی از روش های مراقبت از پوست می باشد. شاید شما هم بار ها نام میکرودرم ابریژن را شنیده باشید. و می دانید که از میکرودرم ابریژن برای جوان سازی و پاک سازی پوست استفاده می کنند.

در روش میکرودرم ابریژن با لایه برداری از سطح پوست, تمام نا خالصی های سطح پوست را از بین می برند. و پوست را تمیز و پاک می کنند. و در نتیجه پوستی شفاف و شاداب را برای ما به ارمغان می آورد.

خرید دستگاه میکرودرم

دستگاه های میکرودرم ابریژن

برای انجام روش میکرودرم ابریژن دستگاه های مخصوصی مورد نیاز است. در ایران شرکت های زیادی وجود دارند که در زمینه ی ساخت دستگاه های زیبایی از جمله دستگاه های میکرودرم ابریژن فعالیت دارند. اساس کار همه ی دستگاه های میکرودرم ابریژن یکسان است. و همگی با هدف جوان سازی پوست طراحی شده اند. اما این دستگاه ها در ظاهر و قدرت موتور و یا برند با هم متفاوت هستند. دستگاه میکرودرم ابریژن رها طب یکی از برند هایی است که در ایران و توسط شرکت رها طب ساخته می شود.

دستگاه میکرودرم ابریژن رها طب

کار اصلی دستگاه های میکرودرم ابریژن, از بین بردن و حذف سلول های مرده ی پوست می باشد. با داشتن این دستگاه در مطب و کلینیک خود, می توانید کاری با کیفیت را به مشتریان خود ارائه نمایید که این امر خود باعث جذب مشتری برای مراکز زیبایی شما می شود. چون مردم به زیبایی ظاهری و سلامت پوست خود خیلی اهمیت می دهند و حاضر هستند تا برای زیبایی پوست خود هزینه کنند. دستگاه میکرودرم ابریژن رها طب ساخت شرکت رها طب یکی از بهترین دستگاه های میکرورم از نظر کیفیت و کارایی می باشد و کاربری بسیار راحتی دارد.

دستگاه میکرودرم رها طب در پاسکال ها و طرح های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. یک نمونه از دستگاه های میکرودرم ابریژن رها طب مدل استند ۱۶۰ پاسکال می باشد که در ادامه در مورد مشخصات آن توضیح می دهیم.

مشخصات فنی دستگاه میکرودرم ابریژن استند ۱۶۰ پاسکال رها طب

  • دو موتوره است.
  • سه سیستمه می باشد.
  • دارای دو هندپیس می باشد.
  • دارای سه سری پودری، الماسه و اندرمولوژی است.

خرید دستگاه میکرودرم

 

نحوه انجام روش میکرودرم ابریژن

روش میکرودرم ابریژن، یک روشی برای جوان سازی پوست است. که به صورت غیر شیمیایی و تهاجمی می باشد. از این روش برای رفع اسکار های قدیمی پوست، رفع تیرگی، کک و مک، چروک های سطحی و منافذ باز، جوش های سر سیاه  و سر سفید می توان استفاده کرد. این روش درمانی به شکل بسیار ساده یک لایه از پوست مرده را حذف می کند و پس از چند مدت پوست را شاداب تر و درخشان تر می کند.

در این روش با استفاده از دستگاه خاصی, نوعی از کریستال خاص و ظریف از جنس اکسید آلومینیوم را با فشار تنظیم شده ای در تماس با سطح پوست قرار می دهند. و موجب ایجاد تراش های سطحی در لایه های فوقانی شاخی پوست می شود. ضمنا یک مکش نیز روی پوست ایجاد می شود. و باعث جمع شدن کریستال ها سلول های مرده و آلودگی ها از سطح پوست می شود. که این امر به بهبود جریان خون در پوست و افزایش کلاژن سازی پوست کمک می کند. و در نهایت پوست ترمیم می شود.

فواید استفاده از روش میکرودرم ابریژن

  • باعث کلاژن سازی پوست و در نتیجه افزایش گردش خون در پوست می شود.
  • چین و چروک روی پوست و اطراف پیشانی و چشم ها را از بین می برد.
  • جوش های سر سیاه را بهبود می بخشد.
  • باعث روشن شدن و همچنین شفافیت پوست می شود.
  • چربی پوست را کنترل می کند.
  • جای جوش و آکنه را بهبود می بخشد.
  • اگر پوست خشک باشد غده های چربی را تحریک می کند تا فعال شوند.
  • اثر گذاری دارو ها پس از انجام میکرودرم افزایش می یابد.

خرید دستگاه میکرودرم ابریژن

مزیت های روش میکرودرم ابریژن

  • روشی غیر تهاجمی است که در آن هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نمی شود.
  • این روش بدون نیاز به عمل جراحی و به صورت سر پایی انجام می شود.
  • در این روش از مواد بی حسی استفاده نمی شود.
  • نتیجه ی درمانی سریعی دارد. و بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده می باشد.
  • به استراحت بعذد از درمان احتیاجی ندارد.
  • برای همه نوع پوستی مناسب است.
  • همه ی خانم ها و آقایان در هر سنی که باشند می توانند از این روش استفاده کنند.

توصیه های قبل از درمان

از آن‌ جایی که این روش, یک روش غیر تهاجمی و از همه مهم تر ایمن است، نیازی به مراقبت‌ های سفت و سخت پیش از درمان ندارد. و ممکن است پزشک به شما توصیه کند که حداقل تا یک هفته پیش از درمان آفتاب نگیرید و از کرم‌ های برنزه کننده هم استفاده نکنید. همچنین از کرم‌ها و ماسک های صورت لایه بردار تا سه روز قبل از جلسه درمانی نباید استفاده کنید.

مراقبت های بعد از درمان به روش میکرودرم ابریژن

  • بلافاصله پس از درمان به حمام و استخر نروید.
  • از مواد آرایشی بعد از درمان تا ۲۴ ساعت استفاده نکنید.
  • در معرض نور خورشید قرار نگیرید.
  • از ضد آفتاب و مرطوب کننده های ملایم استفاده کنید.
  • در مکان های که امکان می دهید عرق می کنید قرار نگیرید.

خرید دستگاه میکرودرم ابریژن استند ۱۶۰ پاسکال رها طب

همان طور که گفته شد دستگاه میکرودرم ابریژن رها طب در انواع و پاسکال های مختلف موجود است. که فقط در میزان قدرت توان و مکش آن با هم فرق می کنند. برای خرید دستگاه میکرودرم ابریژن استند ۱۶۰ پاسکال رها طب, اگر سوالی در مورد قیمت ها و ویژگی های این دستگاه دارید می توانید با کارشناسان ما در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما