خرید با قیمت کارخانه دستگاه آر اف سرجری هاینس

خرید با قیمت کارخانه دستگاه آر اف سرجری هاینس از طریق مجموعه ما امکان پذیر است. برای تهیه این دستگاه چه به صورت حضوری چه آنلاین می توانید همین الان با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید تا این دستگاه را با قیمت کارخانه تحویل بگیرید.

دستگاه آر اف سرجری هاینس

تکنولوژی RF به کار رفته در دستگاه آر اف سرجری هاینس در واقع همان امواج رادیو فرکانسی است. این امواج هیچ گونه ضرری برای پوست ندارد و عوارضی نیز به جای نمی گذارد. دستگاه آراف سرجری یا سرجیکال، در واقع نسل جدید دستگاه الکترو کوتر می باشد. این دستگاه می تواند با دقت بسیار بالا درد بخش های مختلف بدن برش های کوچ انجام دهد به همین جهت در پزشکی و کلینیک های زیبایی و مامایی از این دستگاه استفاده های زیادی می شود.

دستگاه آر اف سرجری هاینس

ویژگی ها و مزیت های دستگاه آر اف سرجری هاینس

مهم ترین ویژگی دستگاه آر اف سرجری را می توان این دانست که از خون ریزی جلوگیری می کند. به همین دلیل در بیمارستان ها برای عمل های جراحی از این دستگاه بسیار استفاده می شود. همچنین این دستگاه به قسمت های دیگ بدن هیچ آسیبی وارد نمی کند و می تواند دقیقا روی محل مورد نظر برای درمان کار خود را انجام دهد. همچنین مزیت دیگر این دستگاه این است که برای تمام قسمت های بدن می توان از آن استفاده کرد.
همچنین دوره ترمیم با استفاده از این روش فوق العاده کم است. و محدودیتی برای استفاده افراد مختلف ندارد. و حتی افراد باردار و شیرده نیز می توانند از این دستگاه استفاده کنند.

انواع روش های دستگاه آر اف سرجری هاینس

  • مدل الکترولیز: این روش موهای اضافی بدن را از بین می برد. برای تمام قسمت های بدن می توان از این مد استفاده کرد. همچنین با این دستگاه موهای سفید و کمرنگ نیز برداشته می شود که در دستگاه های لیزر معمولی امکان پذیر نیست.
  • روش کات: از این روش برای جراحی های مختلف استفاده می شود. این مد مانند دستگاه الکتروسرجری می تواند هرگونه ضایعه پوستی را از بین ببرد. همچنین برای ختنه کردن نیز می توان از این روش استفاده کرد.
  • روش کات کواگوله: از این روش در جراحی ها برای بند آوردن خون استفاده ی شود.
  • روش کواگوله: این روی باعث می شود هنگامی که در حال کار کردن روی بافت آسیب دیده هستیم، خون منعقد شده و بافت سالم پوست توسط بافت آسیب دیده دچار آلودگی نشود.

دستگاه آر اف سرجری هاینس

خرید با قیمت کارخانه دستگاه آر اف سرجری هاینس

دستگاه آر اف سرجری مزایا و کاربردهای زیادی دارد که در بیمارستان ها و کلینیک های پزشکی نیز از آن برای بند آوردن خون در اتاق عمل استفاده می شود. این دستگاه همچنین دارای  ۳ ماهه گارانتی تعویض ، ۶ ماه ضمانت تضمین کیفیت کالا، ۳ سال گارانتی بدون قید و شرط و دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش است. برای خرید با قیمت کارخانه دستگاه آر اف سرجری هاینس همین الان با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما