بازار خرید عمده انواع دستگاه های پاکسازی پوست

خرید عمده دستگاه های پاکسازی پوست را از بازار فروش مستقیم و بدون واسطه انجام دهید. خرید مستقیم کمک می کند تا شما از اصل بودن و قیمت دستگاه اطمینان پیدا کنید.
در حال حاضر، میل به زیبایی و جوان ماندن مختص جنسیت خاصی نیست و هر کسی تمایل دارد تا پوستی جوان، شاداب و بدون موی زائد داشته باشد.
یکی از کار هایی که مطمئن هستیم برای یک بار هم که شده انجام داده اید، پاک سازی پوست می باشد. پاک سازی پوست به شیوه های قدیمی دیگر منسوخ شده و امروزه با پیشرفته ترین دستگاه ها انجام می شود.

پاک سازی پوست

حتما در مورد پاک سازی پوست اطلاعاتی دارید. و می دانید با پاک سازی پوست می توانید همیشه پوستی شاداب و با طراوت داشته باشید. همه ی ما می دانیم که پوست ما عضوی حساس از بدن ما است. و تحت تاثیر عوامل مختلفی از قبیل آب و هوا, افزایش سن, بارداری در خانم ها, تغذیه ی نامناسب, استرس و عوامل ژنتیکی دچار تغییراتی می شود. این تغییرات ممکن است بر زیبایی شخص اثری منفی بگذارد و باعث مات و کدر شدن پوست شخص شود. خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی و پیدایش روش های پیشرفته ی پاک سازی نیازی نیست دیگر نگران مشکلات پوست خود باشیم. با استفاده از این روش ها می توان انواع مشکلات پوستی را بر طرف کرد و دوباره پوستی جوان و با نشاط داشته باشیم.

از روش های پاک سازی پوست می توان به روش های میکرودرم ابریژن و هیدرودرم ابریژن اشاره کرد. در روش میکرودرم ابریژن از پودری از جنس اکسید آلومینیوم برای لایه برداری از پوست استفاده می کنند. و در بعضی موارد نیز از پودر استفاده نمی کنند بلکه از تراشه هایی از جنس الماس برای انجام لایه برداری از پوست استفاده می کنند. در روش هیدرودرم ابریژن از هیچ گونه پودری و یا تراشه ی الماسی استفاده نمی کنند, بلکه در این روش از ویژگی های خاص آب و اکسیژن کار لایه برداری از پوست را انجام می دهند و پوست را جوان و شاداب می کنند. روش های میکرودرم ابریژن و هیدرودرم ابریژن هر یک دستگاه های مختص به خود را دارند و در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی و مطب ها و کلینیک های زیبایی قابل استفاده می باشند.

برای انجام پاک سازی پوست دستگاه های مختلفی اختراع شده اند که در ادامه این دستگاه ها را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

انواع دستگاه های پاک سازی پوست

دستگاه های پاکسازی پوست که این روز ها در مراکز زیبایی، آرایشگاه ها و مطب پزشکان استفاده می شود، دستگاه های متنوعی است که هر کدام قابلیت های مختلفی داشته و جدای از پاک سازی پوست، عملیات جوان سازی دیگری هم روی پوست انجام می دهند.
مثلاً به کمک دستگاهی با نام میکرودرم، لایه برداری پوست به صورت غیر تهاجمی انجام می شود. یا دستگاه هیدرودرم، لایه برداری پوست را به کمک آب رسانی انجام داده و بر خلاف دستگاه میکرودرم، از تراشه های کریستال برای لایه برداری استفاده نمی کند.
دستگاه آکوافیشیال، یکی دیگر از دستگاه های جوان سازی پوست می باشد که منحصر به فرد ترین و خاص ترین دستگاه بازار بوده و که کار ۹ دستگاه مختلف را به تنهایی انجام می دهد.
این روزها لیزر مو های زائد هم بسیار رواج پیدا کرده است که دستگاه های مختلفی برای انجام این کار روانه بازار فروش شده که برخی روی پوست های روشن دارای بهترین نتیجه هستند و برخی دیگر روی تمامی پوست ها به یک شکل عمل می کنند.

دستگاه تونل LED نیز از قبیل دستگاه هایی می باشد که می توان برای پاک سازی پوست از آن استفاده کرد.

دستگاه دیگری که برای انجام پاک سازی کاربرد دارد دستگاه بخور می باشد. که هم در سالن های زیبایی و هم در کلینیک های زیبایی استفاده می شوند.

دستگاه درما اف دستگاه دیگری است که در زمینه ی پاک سازی می توان از آن استفاده کرد. این دستگاه را نیز می توان هم در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی استفاده کرد و هم در مطب ها و کلینیک های زیبایی.

در ادامه هر یک از این دستگاه های پاک سازی پوست را خدمتتان معرفی کرده ایم.

معرفی دستگاه میکرودرم ابریژن

دستگاه های میکرودرم ابریژن در انواع مختلفی ساخته شده اند. این دستگاه ها در سه مدل خانگی, سالنی, کلینیکی دسته بندی شده اند. هر یک از این مدل ها نیز در برند های مختلفی موجود هستند. اغلب دستگاه های میکرودرم ابریژن دارای سه قابلیت پودری, الماسه و اندرمولوژی هستند. روش میکرودرم ابریژن از بی خطر ترین روش هایی است که برای جوان سازی و پاک سازی پوست می توان استفاده نمود.

  • مدل خانگی دستگاه میکرودرم ابریژن, برند دیاموند ترانس دار را به شما عزیزان معرفی می کنیم.
  • دستگاه میکرودم ابریژن سالنی, برند های استار مکس, طب مکس و رها طب را خدمتتان معرفی می کنیم.
  • دستگاه میکرودرم ابریژن کلینیکی, برند طب ماهان, پویان تجهیز, نایس درم, طب مکس را می توانیم به شما معرفی کنیم.

خرید دستگاه میکرودرم

معرفی دستگاه هیدرودرم ابریژن

دستگاه های هیدرودرم ابریژن برای لایه برداری از پوست از آب و اکسیژن استفاده می کنند. و تمام سلول های مرده ی سطح پوست را از بین می برند. و پوست را آب رسانی می کنند. و باعث شفافیت و جوانی دوباره ی پوست می شوند. برای معرفی برند های دستگاه هیدرودرم ابریژن می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • دستگاه هیدرودرم ابریژن طب مکس
  • دستگاه هیدرودرم ابریژن پویان تجهیز
  • دستگاه هیدرودرم ابریژن استار مکس

خرید دستگاه هیدرودرم

معرفی دستگاه آکوافیشیال

دستگاه آکوا فشیال از به روز ترین, جدید ترین و کامل ترین دستگاه های زیبایی به شمار می رود. این دستگاه شامل ۹ بازو می باشد. در واقع باید گفت این دستگاه شامل ۹ دستگاه است که در یک دستگاه خلاصه شده است. به این معنی که با خرید یک دستگاه می توانید ۹ دستگاه را با هم داشته باشید. مزیت خوبی که این دستگاه دارد این است که داری نمایشگر ال ای دی کاملا لمسی بزرگ می باشد که عکس سری تمام دستگاه ها و اسم‌ هر بازو را روی آن نوشته است که کار با دستگاه آکوافشیال ۹ کاره برای شما عزیزان بسیار راحت می کند. دسته های این دستگاه عبارت اند از:

  • دسته ی اولتراسونیک
  • دسته ی آر اف
  • دسته ی میکرودرم
  • دسته ی آیس رولر
  • دسته ی اسپری اکسیژن
  • دستهی نور درمانی یا ماسک ال ای دی

انواع دستگاه پاک سازی پوست

معرفی دستگاه تونل LED

نور درمانی یک روش مدرن امروزی می باشد که برای زیبا سازی و جوان سازی پوست صورت و بدن از آن استفاده می کنند. در واقع یک روش درمانی است که با استفاده از نور های قرمز و آبی با طول امواج مختلف انجام می‌ شود. این روش درمانی در ابتدا توسط جراحان نیروی دریایی آمریکا برای درمان زخم استفاده شده است. روش نور درمانی یک روش غیر تهاجمی می باشد که باعث تحریک سلول های پوست شده و عمل باز سازی پوست را انجام می دهد و بافت پوست را تقویت می کند، این روش برای بر طرف کردن لک، آکنه و جوان سازی پوست کاربرد موثری دارد. در دستگاه تونل LED با کلسیم تراپی از نور های مختلفی برای درمان های مختلفی استفاده می شود که به شرح زیر می باشند.

  • نور قرمز, برای درمان اپیدرم, که لایه بیرونی پوست است, استفاده می شود.
  • نور آبی, غده های چربی را هدف قرار می دهد. این غده های چربی در زیر فولیکول های مو قرار دارند.
  • نور سبز, برای ریلکس کردن پوست, ذهن و بدن و نیز درمان پوست های حساس مورد استفاده قرار می گیرد.
  • نور زرد, جهت رفع قرمزی پوست می باشد. این طیف جریان اکسیژن را به پوست افزایش می دهد.
  • نور سفید, به تقویت پوست تضعیف شده می پردازد و پوست را از حالت شلی در آورده و تقویت می کند.

انواع دستگاه پاک سازی پوست

معرفی دستگاه بخور

با تغییرات آب و هوایی و سرد شدن هوا, پوست دچار خشکی و زبری می شود و ممکن است شاهد ترک خوردگی یا پوسته پوسته شدن پوست باشید. بروز خشکی و زبری در پوست، صورت را به سوی چروک ها و در نتیجه پیری هدایت می کند. در این مواقع می توان از دستگاه بخور دولول سرد و گرم استفاده کرد. از ویژگی های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مقاوم در برابر حرارت و دمای بالا
  • مقاوم در برابر ضربه
  • زیبا و شیک که چهره ای دیگر به کلینیک و آرایشگاه و مکان شما می بخشد
  • قابلیت استفاده همزمان از هر دو لوله یا دسته دستگاه بخور ( گرم و سرد)
  • داشتن پایه چرخی ضمن جا به جایی راحت
  • بازوی هدایت دهنده ی بخار به سوی پوست صورت

خرید دستگاه میکرودرم

معرفی دستگاه درما اف

دستگاه درما اف را با نام اتوی صورت و یا دستگاه اولتراسونیک نیز می شناسند. این دستگاه با تولید ارتعاشات صوتی در فرکانس پایین به عمق پوست نفوذ می کند و باعث از بین رفتن آلودگی های مختلف از روی پوست می شود. این روش کاملا بی خطر و موثر است و هیچ گونه قرمزی، دردی را برای پوست به همراه ندارد. از این دستگاه معمولا برای افزایش گردش خون در پوست، از بین بردن خطوط ریز و چین و چروک های پوستی، سفت و محکم کردن پوست، از بین بردن جای زخم و… استفاده می کنند و به طور کلی برای جوان سازی پوست استفاده می شود.

خرید دستگاه میکرودرم

قیمت مناسب دستگاه پاک سازی پوست کجا عرضه می شود؟

اگر کسی قصد خرید دستگاه پاک سازی پوست را داشته باشد، بی شک مناسب بودن قیمت هم یکی از اولویت های وی می باشد. اصولاً به افراد توصیه می شود که قبل از خرید، برند های مختلف را بشناسید و راجع به هر یک تحقیق کنید.
اینکه دستگاه تنها از قیمت مناسبی برخوردار باشد کافی نیست. دستگاه بایستی عملکرد خوبی داشته باشد، دارای گارانتی باشد، خدمات پس از فروش مناسب داشته باشد و موارد بسیار دیگری از این قبیل.
اگر مراکز فروش مستقیم و نمایندگی رسمی برند های برتر تولید کننده را برای خرید انتخاب نمایید، هم از بابت قیمت خیالتان راحت خواهد بود و هم می توانید از خدمات پس از فروش دستگاه بهره مند شوید.
دستگاه های با گارانتی تنها توسط نمایندگی های رسمی ارائه می شوند و خرید از عاملان و دلالان فروش، خریدی ریسکی خواهد بود که اصلاً توصیه نمی کنیم.

خرید عمده دستگاه های پاکسازی پوست

سفارش خرید عمده دستگاه های پاکسازی پوست

سفارش خرید عمده دستگاه های پاک سازی پوست به دو شیوه ممکن است:

  1. با مراجعه حضوری به مراکز فروش
  2. با مراجعه به سایت های ثبت سفارش آنلاین

در صورتی که قیمت برایتان حائز اهمیت است و نمی خواهید هزینه زیادی را صرف پروسه خرید کنید، پیشنهاد ما به شما، مراجعه به سایت های ثبت سفارش آنلاین می باشد که تنها زیر نظر تولید کننده و یا وارد کننده دستگاه فعالیت می کنند.
خوبی سفارش آنلاین این است که نه تنها هزینه گزافی بابت پروسه خرید پرداخت نخواهید کرد، بلکه زمان شما صرف کارهای بیهوده، ماندن در ترافیک های سنگین شهری و … نخواهد شد.
همچنین در خرید حضوری تنها قادر هستید تا در ساعات مشخصی مراجعه نمایید، اما در خرید غیر حضوری، ساعت ثبت سفارش خاصی برایتان در نظر گرفته نشده است و در تمامی ساعات شبانه روز می توانید سفارش عمده دستگاه های پاک سازی پوست را انجام دهید.
در سایت های اینترنتی، مشخصات تمام و کمال دستگاه ها بیان شده و شما راحت و بدون استرس می توانید تصمیم به خرید بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما